Tylko u nas
11 kwietnia 2019

Najsilniejsze trendy w branży w 2019 r. i plany firmy Stock Polska

Kategoria: Aktualności

O trendach, które będą rządzić branżą alkoholową w 2019 r. oraz planach firmy Stock Polska na ten rok rozmawiamy z Panią Eweliną Łukasiak, Junior Communication Managerem w Stock Polska.

Kierunek Spożywczy: Jakie trendy będą dominujące w branży alkoholowej w 2019 r.?

Ewelina Łukasiak: Branża alkoholowa wciąż się zmienia, jest to przede wszystkim spowodowane rosnącą świadomością konsumentów i ich otwartością na nowości. Polacy coraz większą wagę przykładają do jakości produktów, dlatego nadal będzie się umacniał trend premiumizacji, który przejawia się również w obszarze packagingu – opakowania będą stawać się bardziej minimalistyczne i designerskie, podobnie ich etykiety. Silnym trendem jest także wzrost znaczenia alkoholi kolorowych - konsumenci chętniej eksperymentują, przełamują bariery i otwierają się na nowe, niekonwencjonalne warianty smakowe. Zmienia się również samo podejście do konsumpcji – spożywamy alkohol dla przyjemności, po to, by się nim delektować, smakować, próbować, w związku z tym prognozujemy, że nadal będzie rosnąć popularność trunków o niższej zawartości alkoholu, mieszanek smakowych i mniejszych, poręcznych formatów. Dla coraz bardziej świadomych konsumentów ogromnego znaczenia nabiera także unikalność i lokalność składników, charakter miejsca, z którego pochodzą oraz naturalne, proste procesy powstawania.

Kierunek Spożywczy: Jakie plany na 2019 rok ma Stock Polska?

Ewelina Łukasiak: Na bieżąco śledzimy zmieniające się trendy w branży, by sprostać oczekiwaniom wymagających konsumentów. W tym roku planujemy rozszerzyć portfolio alkoholi z rodziny Lubelskiej o nowe, intrygujące smaki, a jako submarka Lubelskiej pojawi się również zaskakujący produkt, który będzie hitem na rynku. Podobnie rodzina marki Żołądkowa Gorzka – planujemy wzmocnienie jej portfela o zaskakującą nowość. Będziemy także polecać Chłodnik na bazie tego kultowego produktu, czyli letnią wersję orzeźwiającego drinka, który szybko i łatwo możemy przygotować samodzielnie w domu. Poza tym, jesteśmy w trakcie prowadzenia wiosennych działań na marce Orkisz - jest to wódka ultra-premium na bazie prapszenicy orkisz, która pod koniec zeszłego roku miała swój relaunch i jest odpowiedzią na wciąż umacniający się trend premiumizacji. Doskonale sprawdzi się na uroczystym, wielkanocnym stole, bo oprócz szlachetnego smaku, wyróżnia się również elegancką butelką.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ