6 tytułów Ulubiona Marka Polaków 2019 dla MLEKOVITY
Po raz kolejny potwierdziły to wyniki ogólnopolskiego badania konsumenckiego ULUBIONA MARKA POLAKÓW/POLEK 2019®. Podczas uroczystego wręczenia statuetek i dyplomów, które odbyło się 11 kwietnia 2019 r. w Hotelu Bellotto w Warszawie, MLEKOVITA odebrała łącznie 6 wyróżnień, w tym najwyższe w kategorii maseł.
Celem badania, którego organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca m.in. czasopisma „Wiadomości Handlowe”, a zrealizowanego przez GfK Polonia, jest wyłonienie marek najbardziej cenionych przez konsumentów. Ocenie poddano 835 marek w 80 kategoriach. Ankiety wypełniło 1000 internautów w wieku 18‑65 lat, a niemal 60 proc. respondentów zadeklarowało, że znak Ulubiona Marka Polaków zachęca ich do zakupu produktu danej marki.
W 2019 r. tytułem ULUBIONA MARKA POLAKÓW/POLEK 2019® MLEKOVITA została uhonorowana w aż 6 kategoriach. W kategorii „masła” MLEKOVITA odebrała zarówno główny tytuł: zwyciężyła marka masło Polskie MLEKOVITA, jak i wyróżnienie dla marki masło ekstra osełka. Wyróżnienia marka MLEKOVITA otrzymała również w kategoriach jogurty smakowe, mleko, serki homogenizowane i desery mleczne oraz sery żółte.
Komentarze