11 czerwca 2019

Kwaśna przygoda od Chupa Chups Sour Infernals

Kategoria: Nowości na rynku

Słodycze muszą być słodkie – to nie podlega dyskusji. Ale co się stanie, gdy słodki smak połączymy z inną wyrazistą i orzeźwiającą nutą? Nowość od Perfetti Van Melle – seria Chupa Chups Sour Infernals to prawdziwa bomba intensywnie kwaśnej radości, którą warto dzielić się z najbliższymi.

Millenialsi lubią eksperymenty

Jak wynika z badań Nielsen1, aż 45% młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Nie dziwi więc fakt, że firmy chcąc trafić w gusta odbiorców, nie tylko wprowadzają na rynek nowości w ulubionych smakach Polaków, ale coraz częściej stawiają także na odważniejsze propozycje. W trend ten idealnie wpisuje się nowa, wyjątkowo kwaśna linia produktowa Chupa Chups Sour Infernals. Słodycze, w zależności od rodzaju (w ofercie: lizaki, żelki, gumy oraz cukierki do żucia), występują w różnych smakach, tj.: cytryna, cola, truskawka, jabłko czy wiśnia.

Nieoczekiwany fenomen

Intensywny, kwaśny smak zyskuje zaskakująco wielu zagorzałych wielbicieli. Jedni wybierają go solo, inni lubią, gdy towarzyszy mu przełamująca słodycz. Po to, co kwaśne sięgamy najczęściej, kiedy mamy ochotę na wyraziste smaki lub potrzebujemy intensywnych doznań, które potrafią nas bardzo szybko orzeźwić i pobudzić. Produkty z tej kategorii są popularne szczególnie wśród dzieci i młodzieży, grupy chętnie eksperymentującej z nowościami.

W linii Chupa Chups Sour Infernals konsumenci znajdą szeroki wybór propozycji: lizaki, cukierki i gumy do żucia oraz żelki.

- Nowe oblicze Chupa Chups to wyjście poza schemat i ukłon w stronę młodych, niezwykle wymagających konsumentów. Nastoletni odbiorca stale poszukuje i sięga po produkty, którego go zaskoczą a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania smakowe. Charakterystyczne, intensywnie kwaśne produkty Chupa Chups Sour Infernals to odpowiedź, na oczekiwania współczesnych nastolatków. Dzięki koncepcji spinającej 4 kategorie produktowe linia trafia w gusta szerokiego grona odbiorców. - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

NASTĘPNA STRONA

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ