Partner serwisu
12 września 2019

CHWYĆ NOWY SMAK PIRACKIEJ PRZYGODY Z CAPTAIN JACK PIRATE ORANGE

Kategoria: Aktualności

Tegoroczna jesień będzie miała smak przygody! Już wkrótce, po wakacyjnych wojażach, uniwersyteckie miasta i kampusy zapełnią się od nowa. Na osłodę kończącego się lata Captain Jack przygotował dla swojej pirackiej załogi nowy wariant: Pirate Orange – o smaku rumu i pomarańczy, który pozwoli odkrywać nowe imprezowe horyzonty. Doskonały smak oraz 6% alkoholu sprawiają, że Captain Jack Pirate Orange to znakomita alternatywa dla drinków.

CHWYĆ NOWY SMAK PIRACKIEJ PRZYGODY  Z CAPTAIN JACK PIRATE ORANGE

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych[1]. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy! Captain Jack Pirate Orange najlepiej smakuje podawany z cząstką pomarańczy umieszczoną w szyjce butelki.

– Captain Jack to piwo adresowane do młodych, ciekawych świata ludzi, którzy w towarzystwie przyjaciół chętnie odkrywają nowe imprezowe smaki i horyzonty. Nasza zadziorna papuga – Captain Jack, zaprasza do porzucenia rutyny i opuszczenia bezpiecznego portu, by wyruszyć w rejs ku przygodzie. Wprowadzenie wariantu Pirate Orange to kolejna doskonała okazja do spotkań towarzyskich i wypłynięcia na szerokie imprezowe wody – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki. – Dla wszystkich fanów marki Captain Jack przygotowaliśmy konkurs z nagrodami, które rozkręcą niejedną imprezę, dlatego zachęcamy do zaglądania na nasz profil na Facebooku – dodaje.

Konsumenci na pewno nie przeoczą nowego Captain Jack Pirate Orange na sklepowych półkach! Intensywny kolor oraz atrakcyjny projekt opakowania przykuwają wzrok i sprawiają, że obok nowego piwa nie da się przejść obojętnie. Dzięki wyróżnialnym materiałom POS oba warianty Captain Jack zyskają doskonałą widoczność w punktach sprzedaży. Pirate Orange będzie szeroko dystrybuowany i dostępny w sklepach w całej Polsce, a także wybranych lokalach gastronomicznych w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml. Atrakcyjny wizualnie i wyróżnialny karton zbiorczy zawiera 18 butelek piwa. Rekomendowana cena wynosi 3.99 zł w handlu tradycyjnym i 3.79 zł w nowoczesnym.

Premierze Pirate Orange towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która potrwa od września do listopada br. Kampania obejmuje spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania digital, w social mediach oraz PR, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Działania w social mediach wesprą influencerzy ze świata muzyki, blogosfery i szeroko pojętej rozrywki m.in. znany raper W.E.N.A. (działający również pod pseudonimem WuDoE i Montana Maxx), ulubienica publiczności MTV Music Polska – Nina Cieślińska, taneczny wulkan energii Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz oraz rozgrzewający w tym sezonie do pomarańczowości parkiet – DJ NOZ.

[1] Źródło: Kompania Piwowarska S.A. za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Duże, Średnie, Małe Sklepy Spożywcze, Sklepy Winno-Cukiernicze oraz Stacje Benzynowe), sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym od maja 2018 do kwietnia 2019; segment piw o smaku alkoholi mocnych bez marek własnych, definicja segmentów według Kompanii Piwowarskiej.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ