Partner serwisu
17 października 2019

W 175. rocznicę działalności JF Hillebrand przechodzi rebranding i rozpoczyna ambitny plan rozwoju

Kategoria: Aktualności

Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, po tegorocznych obchodach 175-lecia działalności, ogłasza rebranding i dalsze plany rozwoju. 1 października Grupa zmieniła nazwę na Hillebrand, łącząc pod jedną marką wcześniej przejęte spółki Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group. Zmianie uległ też logotyp firmy.

W 175. rocznicę działalności JF Hillebrand przechodzi rebranding i rozpoczyna ambitny plan rozwoju

Celem rebrandingu jest wzmocnienie marki Grupy Hillebrand na globalnym rynku beverage zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą do roku 2023. Połączenie usług, ludzi i kompetencji pod jedną marką Hillebrand, ugruntuje pozycję firmy jako światowego lidera na rynku spedycji, transportu i logistyki piwa, wina, napojów spirytusowych oraz innych płynów alkoholowych, czyli produktów, które wymagają szczególnej uwagi w transporcie. Zmiana nazwy na Hillebrand, łączy się też z odświeżeniem tożsamości marki, która odzwierciedla takie wartości firmy jak: siła, przywództwo, specjalistyczna wiedza, empatia i opieka na każdym etapie procesu. Podkreśleniem są żółte elementy narożne użyte do oprawy loga, symbolizujące obie ręce, których używa się wtedy, kiedy należy obchodzić się ostrożnie z czymś ważnym. Z kolei hasło „Forwarding Passion" w logotypie Hillebrand, odzwierciedla głębokie zaangażowanie firmy w tworzenie najwyższej jakości usług oraz ludzi, którzy pasjonują się tym co robią i myślą przyszłościowo o potrzebach klientów.

- Marka to nie tylko nazwa, logo czy slogan. Marka żyje w naszym umyśle i jest budowana przez ludzi. A ponieważ nasza historia jest związana z rynkiem winiarskim, który tworzą pasjonaci, Hillebrand przejął też wszystkie wartości z nim związane. To dziedzictwo niesiemy od 175 lat, a pasja jest tym, co nas wyróżnia. Wkładamy całą naszą energię i serce we wszystko, co robimy – powiedziała Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland.

Ambitny plan rozwoju

Wraz ze zmianą, Hillebrand kontynuuje też realizację ambitnego planu rozwoju. Do 2023 roku, operator zamierza zwiększyć przychody ze sprzedaży usług logistycznych o 22 proc., a volumen obsłużonych towarów o 33 proc. Hillebrand planuje też kolejne przejęcia - od 3 do 5 firm, które pozwolą poszerzyć wachlarz usług i portfolio klientów, m.in. o dostawy komponentów do produkcji tj. słód czy chmiel, stale też rozwija usługi premium, a także usługi dla enoturystyki. Firma nadal będzie koncentrować się na tworzeniu skutecznych rozwiązań poprzez najnowsze technologie, kompleksowość usług i digitalizację.

Hillebrand, jednocząc przejęte wcześniej spółki* - Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group, teraz oferuje swoje rozwiązania logistyczne pod jedną marką. Badania przeprowadzone przez niezależną firmę BBDO wskazały, że wszystkie te trzy firmy zostały ocenione przez klientów jako najbardziej kompetentne w swoich dziedzinach w porównaniu do swoich rywali. To tworzy z Hillebrand niekwestionowanego lidera rynku beverage w zakresie transportu, spedycji i logistyki.

Hillebrand w Polsce

Polski oddział Hillebrand działa od 2013 roku, mając obecnie w portfolio największych graczy rynku alkoholowego i odgrywając strategiczną rolę w globalnej strukturze Grupy Hillebrand. Firma ma swoją siedzibę w Gdyni, a do grona jej klientów należą zarówno producenci globalni jak i dostawcy lokalni napojów oraz różnych rodzajów alkoholi od piwa, wina aż po wysokoprocentowe trunki.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ