Partner serwisu
02 marca 2020

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

Kategoria: Aktualności

Warka Radler, jako lider kategorii, nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką to unikalne połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kusząco kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy dojrzałej w słońcu truskawki. Doskonale sprawdzi się zarówno w ciągu dnia, jak i podczas wieczornego relaksu. Nowy smak dołączył do rodziny bezalkoholowych radlerów, w której znajdują się już: klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie.

Warka Radler zmienia również opakowania swoich produktów. - Od marca br. na rynku zaczną się pojawiać nowe opakowania naszych radlerów – mówi Ewa Stefanowicz, Specjalista ds. Marketingu Warki Radler. - Celem zmiany jest mocniejsze podkreślenie owocowego i naturalnego smaku produktów. Chcemy pokazać już na poziomie opakowania, że Warka Radler to gwarancja orzeźwienia i świetnego smaku – dodaje Stefanowicz.

Nowy radler od Warki otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w Internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ