Partner serwisu
14 kwietnia 2020

Czy kolejka do sklepu jest bezpieczna w czasie epidemii?

Kategoria: Aktualności

Spędzacie dużo czasu  w kolejkach po codzienne zakupy? Tracimy w nich coraz więcej czasu. Nie wiadomo również czy jesteśmy bezpieczni. Jak daleko przenosi się koronawirus? A gdyby tak zamienić kolejkę realną na wirtualną i dostać powiadomienie o konieczności wyjścia z domu, tak aby od razu wejść do sklepu? Dzięki rozwiązaniu bezpiecznakolejka.pl firmy Algotech jest to możliwe.

Czy kolejka do sklepu jest bezpieczna w czasie epidemii?

Koronawirus sprawił, że wykonywanie praktycznie każdej codziennej czynności jest utrudnione. Ograniczenia liczby klientów  placówkach handlowych jest tego najwyraźniejszym przejawem.
Długie kolejki przed sklepami mają w założeniu przyczyniać się do zwiększenia naszego bezpieczeństwa. Jednak nie każda kolejka może ustawić się przez sklepem na świeżym powietrzu. Często sklepy wielkopowierzchniowe są zlokalizowane  galeriach handlowych, gdzie  w zamkniętym pomieszczeniu stoi kilkadziesiąt lub nawet setki osób. Czy w takich warunkach możemy czuć się bezpiecznie?
Jednocześnie doniesienia medialne wzajemnie się wykluczają. Instytutu badawcze i naukowcy podają różne dane dotyczące bezpiecznej odległości pomiędzy nami. Jedni mówią o 2 inni o 4 metrach.
W grę wchodzi jeszcze wiatr, czy słabszy jest bezpieczny, czy silniejszy już nie. Mamy więc prawo pytać w jaki sposób zminimalizować ryzyko kontaktu z innymi osobami. Możemy nie czuć się w 100% bezpiecznie.


- Bezpiecznakolejka.pl oferuje wysoce skalowalne, stabilne, oparte o chmurę rozwiązanie cyfrowego zarządzania kolejkami, zmieniające kolejki w świecie realnym w kolejki wirtualne  - mówi Zsolt Fekete Prezes Aglotech Polska – Jest ono również bardzo proste i szybkie we wdrożeniu, ponieważ nie wymaga od właściciela sklepu lub punktu usługowego instalacji specjalnej infrastruktury. Cały proces trwa od kilku do kilkunastu godzin.


Bezpiecznakolejka.pl może być wdrożona w każdym punkcie handlowym i usługowym, umożliwiając firmom i instytucjom łączenie i przeplatanie obsługi klientów cyfrowych z klasycznymi.
Dzięki temu placówki handlowe będą mogły zaoferować wyższą jakość usług swoim klientom i ograniczyć frustrujący czas oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu. Jednocześnie będą mogły zwiększyć bezpieczeństwo klientów, którzy nie będą narażeni na długie przebywanie w coraz dłuższych kolejkach. Jest to szczególnie istotne w momencie, gdy tak naprawdę nie wiemy, czy my sami lub osoba stojąca obok nas jest zakażona czy nie.
Proces powiadamiania klienta jest rozbudowany i dopasowany do możliwości technicznych sprzętu mobilnego posiadanego przez klienta danej placówki handlowej. Powiadomienie o nadejściu naszej kolejki możemy otrzymać sms-em, mailem, chatbotem lub poprzez media społecznościowe, spędzając czas oczekiwania bezpiecznie w domu.


- To jednak nie wszystko – dodają przedstawiciele Algotech – Bezpiecznakolejka.pl umożliwia również regulowanie kolejki do kas, co jest szczególnie istotne dużych sklepach. Wszyscy chcemy stać w nich jak najkrócej, a dzięki powiadomieniu o nadejściu naszej kolejki do kasy, będziemy mogli dłużej i bardziej płynnie robić zakupy. Większość z nas woli spędzić w kolejce 5 minut zamiast 15 i czuć się bezpieczniej.
Zapytajcie więc czy w waszym ulubionym sklepie można skorzystać z bezpiecznejkolejki.pl. Jeśli tak ustawcie się w niej i oglądając swój ulubiony serial, czekajcie na powiadomienie o waszej kolejce.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ