Partner serwisu
22 września 2020

Dni Herbaty Dilmah

Kategoria: Aktualności

Zimowa edycja Dni Herbaty to w obecnej sytuacji branżowej ogromne wyzwanie, a zarazem szansa na poprawienie rentowności biznesowej HoReCa.

Dni Herbaty Dilmah

Dni HerbatyDni Herbaty to sezonowy projekt realizowany przez Gourmet Foods już od wielu lat. Celem dedykowanej różnego typu lokalom gastronomicznym akcji jest wspieranie sprzedaży herbaty Dilmah. Działanie ma aspekt zarówno ilościowy jak i wartościowy. Oryginalne,  opracowane  w  Centrum  Szkoleniowym  Gourmet  Foods  receptury  na herbatę z dodatkami, wsparte profesjonalnymi szkoleniami,  atrakcyjnymi  kartami  menu  oraz  aktywacjami konsumenckimi wywołują zwiększone zainteresowanie ze strony gości,którzy częściej niż zazwyczaj sięgają po herbatę –jeden z najwyżej marżowych artykułów w segmencie HoReCa. Ponadto wybierając produkty oferowane w ramach projektu Dni Herbaty, klienci –doceniając wartość dodaną herbaty na bazie receptur Gourmet Foods –powiększają rachunek, płacąc za pojedynczą porcję znacznie więcej niż w przypadku klasycznego naparu.

A zatem korzyści z udziału w projekcie Dni Herbaty można zawrzeć w formule więcej za więcej, która w dobie koronawirusa  nabiera  specjalnego  znaczenia. W sytuacji, w której lokale odnotowują zauważalnie mniejszą frekwencję gości, jednym z możliwych rozwiązań jest optymalizacja przychodów poprzez oferowanie produktów unikalnych jakościowo, a co za tym idzie bardziej wartościowych.Dni Herbaty są więc propozycją na miarę trudnych czasów.

A co Gourmet Foods oferuje w tym sezonie? Tym razem nasza oferta jest  jeszcze  bogatsza,  niż zwykle.  Do  kompletu  czterech  naparów przygotowanych na bazie herbat czarnych i zielonych, dodaliśmy zestaw zainspirowany naparami owocowo-ziołowymi –aby zwiększyć potencjał zakupowy o osoby unikające napojów kofeinowych. Za oryginalnością wszystkich  kompozycji kryje się nie tylko Dilmah, ale także Fabbri –marka znakomitych włoskich syropów o unikalnym na rynku naturalnym składzie –wyjaśnia Michał Oszczyk, autor sezonowych receptur, brand ambasador oraz trener produktowy w Gourmet Foods.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ