Dni Herbaty Dilmah
Zimowa edycja Dni Herbaty to w obecnej sytuacji branżowej ogromne wyzwanie, a zarazem szansa na poprawienie rentowności biznesowej HoReCa.

Dni HerbatyDni Herbaty to sezonowy projekt realizowany przez Gourmet Foods już od wielu lat. Celem dedykowanej różnego typu lokalom gastronomicznym akcji jest wspieranie sprzedaży herbaty Dilmah. Działanie ma aspekt zarówno ilościowy jak i wartościowy. Oryginalne, opracowane w Centrum Szkoleniowym Gourmet Foods receptury na herbatę z dodatkami, wsparte profesjonalnymi szkoleniami, atrakcyjnymi kartami menu oraz aktywacjami konsumenckimi wywołują zwiększone zainteresowanie ze strony gości,którzy częściej niż zazwyczaj sięgają po herbatę –jeden z najwyżej marżowych artykułów w segmencie HoReCa. Ponadto wybierając produkty oferowane w ramach projektu Dni Herbaty, klienci –doceniając wartość dodaną herbaty na bazie receptur Gourmet Foods –powiększają rachunek, płacąc za pojedynczą porcję znacznie więcej niż w przypadku klasycznego naparu.
A zatem korzyści z udziału w projekcie Dni Herbaty można zawrzeć w formule więcej za więcej, która w dobie koronawirusa nabiera specjalnego znaczenia. W sytuacji, w której lokale odnotowują zauważalnie mniejszą frekwencję gości, jednym z możliwych rozwiązań jest optymalizacja przychodów poprzez oferowanie produktów unikalnych jakościowo, a co za tym idzie bardziej wartościowych.Dni Herbaty są więc propozycją na miarę trudnych czasów.
A co Gourmet Foods oferuje w tym sezonie? Tym razem nasza oferta jest jeszcze bogatsza, niż zwykle. Do kompletu czterech naparów przygotowanych na bazie herbat czarnych i zielonych, dodaliśmy zestaw zainspirowany naparami owocowo-ziołowymi –aby zwiększyć potencjał zakupowy o osoby unikające napojów kofeinowych. Za oryginalnością wszystkich kompozycji kryje się nie tylko Dilmah, ale także Fabbri –marka znakomitych włoskich syropów o unikalnym na rynku naturalnym składzie –wyjaśnia Michał Oszczyk, autor sezonowych receptur, brand ambasador oraz trener produktowy w Gourmet Foods.
Komentarze