Opakowania Tatry w nowej grafice
Tatra – trzecia co do wielkości marka piwa w Polsce wprowadza na rynek odświeżone opakowania. Ikona marki, czyli góral silniej komunikuje teraz męski charakter marki, a wraz z bardziej autentycznymi górami lepiej podkreśla jej górską naturę. Zmiana ma również na celu podkreślenie wysokiej jakości produktu oraz uwspółcześnienie wyglądu opakowania przy jednoczesnym zachowaniu jego piwnego charakteru.

Jak mówi Magdalena Tondera Senior Brand Manager Tatry – „Zmiana opakowania ma charakter ewolucyjny, zachowana została kolorystyka i kluczowe elementy marki natomiast wzmocnione zostały cechy takie jak: męskość, górski charakter oraz wysoka jakość. Ponadto chcieliśmy aby opakowanie było dobrze widoczne na półce i przyciągało uwagę klientów. Wyniki badań konsu¬menckich pokazują, że nowa szata graficzna bardzo podoba się piwoszom, wzrosła zauważalność marki w sklepie i chęć jej zakupu.”
Zmiana opakowania dotyczy zarówno butelek, jak i puszek Tatry w obydwu wariantach: Jasne Pełne i Mocne. Zmieniają się również opakowania zbiorcze, tacki na puszki itp. I najważniejsze: zmienia się opakowanie, lecz niezmienne pozostaje samo piwo, które od lat lubią i cenią konsumenci.
Za nową szatę graficzną Tatry odpowiada Agencja Wilk Studio.
Źródło: Grupa Żywiec