Partner serwisu

Opakowania Tatry w nowej grafice

Kategoria: Z życia branży

Tatra – trzecia co do wielkości marka piwa w Polsce wprowadza na rynek odświeżone opakowania. Ikona marki, czyli góral silniej komunikuje teraz męski charakter marki, a wraz z bardziej autentycznymi górami lepiej podkreśla jej górską naturę. Zmiana ma również na celu podkreślenie wysokiej jakości produktu oraz uwspółcześnienie wyglądu opakowania przy jednoczesnym zachowaniu jego piwnego charakteru.

Opakowania Tatry w nowej grafice

Jak mówi Magdalena Tondera Senior Brand Manager Tatry – „Zmiana opakowania ma charakter ewolucyjny, zachowana została kolorystyka i kluczowe elementy marki natomiast wzmocnione zostały cechy takie jak: męskość, górski charakter oraz wysoka jakość. Ponadto chcieliśmy aby opakowanie było dobrze widoczne na półce i przyciągało uwagę klientów. Wyniki badań konsu¬menckich pokazują, że nowa szata graficzna bardzo podoba się piwoszom, wzrosła zauważalność marki w sklepie i chęć jej zakupu.”

Zmiana opakowania dotyczy zarówno butelek, jak i puszek Tatry w obydwu wariantach: Jasne Pełne i Mocne. Zmieniają się również opakowania zbiorcze, tacki na puszki itp. I najważniejsze: zmienia się opakowanie, lecz niezmienne pozostaje samo piwo, które od lat lubią i cenią konsumenci.

Za nową szatę graficzną Tatry odpowiada Agencja Wilk Studio.

 

Źródło: Grupa Żywiec

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ