Partner serwisu
06 września 2021

O trendach konsumenckich i zamiennikach białka – 4. Food Tweetup branży rolno-spożywczej.

Kategoria: Aktualności

Grupa spożywcza SuperDrob, producent drobiu i dań gotowych, po raz czwarty zaprosiła na spotkanie cenionych ekspertów, dziennikarzy i analityków branży spożywczej. Głównym celem czwartkowego Tweetupu jest tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń i integracja środowiska kreującego trendy spożywcze.

O trendach konsumenckich i zamiennikach białka – 4. Food Tweetup branży rolno-spożywczej.

Środowisko specjalistów z branży spożywczej często utrzymuje kontakty w social mediach, na przykład w serwisie Twitter, czy Linkedin. Zależy nam, aby mieć możliwość prawdziwego spotkania, dyskusji i stworzenia nieformalnej przestrzeni. Jest to szczególnie ważne po tak długiej przerwie, gdy okazji do rozmowy twarzą w twarz było tak mało. Zaufanie, wymiana pomysłów i networking buduje się najlepiej na takim wydarzeniu. – mówi Olga Sosnowska, manager ds. PR

Gospodarze zaprosili na krótkie prelekcje dwoje ekspertów.

Ola Lazar, współzałożycielka akceleratora Food Foward i twórca startupów np. (serwis Gastronauci.pl) omówiła rynek trendów w produkcji zamienników białka. To obszar, który bardzo dynamicznie się rozwija i rewolucjonizuje rynek. Ma duży wpływ na przyszłość nie tylko branży spożywczej.

Michał Koncewicz, CEO Rośleko przedstawił kilka spostrzeżeń dotyczących zachowań konsumentów w okresie pandemii. „Takich spotkań powinno być więcej! To doskonały pretekst do dowiedzenia się co, w branżowej trawie piszczy.” – podsumował po wydarzeniu.


Goście Tweetupu

Uczestnikami spotkania byli m.in. specjaliści z firm spożywczych, twórcy startup-ów i nowych technologii, dziennikarze branżowi, analitycy bankowi oraz eksperci ds. Zielonego Ładu, CSR i żywienia. Pierwszy Food Tweetup odbył się w siedzibie SuperDrob w marcu 2019 roku. Kolejne tweetupy gromadziły nowych uczestników. Wydarzenie stało się prestiżowym miejscem spotkań. Udział jest bezpłatny, ale biletowany.

Spożywczy Twitter

Polska branża spożywcza jest w niewielkim stopniu obecna na Twitterze. Jednak jest to ciekawe źródło informacji o najważniejszych nowościach i wyzwaniach branżowych. Aktualnie możemy obserwować sporo wartościowych dyskusji dotyczących np. Zielonego Ładu, zrównoważonego żywienia i rolnictwa oraz najważniejszych ruchów biznesowych w branży. To pokazuje, że Twitter to nie tylko polityka, ale również obecność rolników i branży spożywczej, która współtworzy cały ekosystem handlu, zakupów i eksportu żywności.

 


O SuperDrob S.A.

SuperDrob S.A. jest firmą spożywczą opartą na przetwórstwie drobiu i produkcji dań gotowych (convenience food). Ponad połowę produktów eksportuje głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii. Przedsiębiorstwo jest obecne na rynku od 28 lat. W 2018 roku SuperDrob wprowadził na polski rynek Kurczaka Sielskiego
www.superdrob.pl


Partnerem wydarzenia jest:
•    CPF Poland – firma kreująca nowe rozwiązania na rynku rolno-spożywczym, powstała ze współpracy światowego producenta żywności – CP Foods z Tajlandii
•    Serwis o-kurczaki.pl – opisujący wszystko, co dotyczy drobiu
•    Food Brokers – butik doradczy branży FMCG, założony przez Łukasza Zająca
i Marcina Niewęgłowskiego

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ