Partner serwisu
19 października 2021

Nasze polskie tak kultowe! – marka Duda rusza z nową kampanią

Kategoria: Aktualności

Smak wędlin to jeden ze znaków rozpoznawczych polskiej kuchni. Marka Duda, od 30 lat obecna na rynku, podkreśla jego rolę w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie”. Seria humorystycznych spotów od 18 października już na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. 

Nasze polskie tak kultowe! – marka Duda rusza z nową kampanią

O tym, jak zaskakujące skutki może przynieść odmowa poczęstunku polskimi wędlinami przekonują się bohaterowie kampanii produktów Duda „Nasze Polskie”. Marka rusza w ten sposób z nową platformą kreatywną pod hasłem „TAK KULTOWE”.


- „Nasze Polskie” to produkty oddające charakter rodzimych wędlin, z których jesteśmy dumni. Zależało nam, by opowiedzieć o tym w humorystyczny, nieszablonowy sposób, stąd seria niefortunnych, wręcz absurdalnych zdarzeń będących efektem odmowy skosztowania polskich kiełbas – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju spółki Silesia, właściciela marki.


Produktowymi bohaterami kampanii są kiełbasy myśliwska i żywiecka. – Jak wynika z badań Nielsena, myśliwska Dudy to najchętniej wybierana myśliwska w Polsce, od teraz dostępna także w wersji plastrowanej oraz przekąskowej – jako kabanos myśliwski. Z kolei żywiecka to duma i symbol jednego z pięciu naszych zakładów produkcyjnych, który specjalizuje się w produkcji kiełbas suchych, oczywiście dostępna zarówno w batonie, jak i w plastrach – dodaje Marietta Stefaniak.


Reklamowane plastrowane wędliny opakowane są (jako pierwsze i jedyne w kraju) w nowoczesną folię z powłoką antybakteryjną z jonami srebra. Gwarantuje ona bezpieczeństwo i funkcjonalność produktów. Innowacyjne opakowania to odpowiedź Silesii na jeden z trendów konsumenckich, który zyskał na znaczeniu w czasie pandemii koronawirusa.


- Linia „Nasze Polskie” to dzisiaj już kilkadziesiąt produktów z kluczowych kategorii, głównie wieprzowych. Jak wynika z badań, konsumenci kojarzą ją głównie z polskimi, wysoko jakościowymi oraz smacznymi produktami, co podkreślamy w rozpoczętej właśnie kampanii – dodaje Stefaniak.


Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych oraz na platformach VOD. Zgodnie z koncepcją marketingu 360° kampania prowadzona będzie również w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i formatach POS.


Konsumenci już teraz mogą znaleźć wędliny Duda Nasze Polskie na półkach największych sieciach handlowych w Polsce, w handlu detalicznym oraz na platformie Allegro.


Wśród produktów marki Duda znajduje się m.in. kultowa pasztetowa, która jest liderem w swojej kategorii w Polsce, najczęściej wybieranym przez konsumentów. Całe portfolio marki Duda oferowane jest zarówno w kanałach handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ