Partner serwisu

Mistrzowska szklanka dla Legii Warszawa

Kategoria: Z życia branży

Z okazji zdobycia przez Legię Warszawa mistrzostwa Ekstraklasy, marka Królewskie, która jest sponsorem klubu od ponad 10 lat przygotowała specjalną limitowaną edycję mistrzowskiej szklanki. Już od ostatniego meczu w sezonie 2013/2014 szklanka dostępna jest w premierowej sprzedaży w sklepie Legii na stadionie przy Łazienkowskiej. Od połowy lipca natomiast szklankę będzie można otrzymać również w wybranych sklepach w Warszawie i woj. mazowieckim w specjalnej promocji.
 

Mistrzowska szklanka dla Legii Warszawa

Produkcję mistrzowskiej szklanki zleciliśmy już trzy tygodnie temu. Nie mieliśmy wątpliwości, że Legia Warszawa sponsorowana przez Królewskie zdobędzie tytuł mistrzowski – mówi Anna Paciejewska z marketingu marki Królewskie.

Z okazji tego kolejnego sukcesu Legii, marka Królewskie przygotowała również inne działania. W dniu ostatniego meczu sezonu Królewskie razem z Legią uczciło Mistrzostwo poprzez wspólne świętowanie na stadionie a na zewnątrz stadionu zawisły bannery, na których kibice mogą składać gratulacje mistrzowskiej drużynie.
To kolejna aktywacja marketingowa Królewskiego związana z Legią w ostatnim czasie. Niedawno z okazji 1000 zwycięstw Legii Warszawa w Ekstraklasie piwo Królewskie było dostępne w specjalnej puszce „Królewskie 1000 zwycięstw”.

 



Marka Królewskie sponsoruje stołeczny klub piłkarski nieprzerwanie od ponad 10 lat. To najdłużej trwające wsparcie sponsoringowe przez markę piwną w historii całej polskiej ligi.  Długofalowe wsparcie Legii Warszawa to bardzo ważny element strategii marki "Królewskie", która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu Warszawy i jej mieszkańców. W swojej działalności marketingowej „Królewskie” nawiązuje do sponsoringu stołecznego Klubu piłkarskiego oraz ważnych wydarzeń dla miasta Warszawy. "Królewskie" to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Marka „Królewskie” ze swoim warszawskim charakterem doskonale wpisuje się w obraz stolicy. Ponad 10 lat z Legią Warszawa świadczy o dużym i stabilnym zaangażowaniu oraz przemyślanej strategii marki „Królewskie”.

 

Źródło: Grupa Żywiec

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ