Ekobenefity pracownicze od Pora na Pola
W okresie pandemii zmieniły się oczekiwania pracowników dotyczące świadczeń pozapłacowych. Na znaczeniu zyskały m.in. profilaktyka zdrowia oraz bony podarunkowe i okolicznościowe. Internetowy targ naturalnego jedzenia, Pora na Pora wprowadził właśnie program „Świadomy Pracownik”, który wychodzi naprzeciw tym trendom. To pierwszy taki pakiet w Polsce, który zawiera zestaw ekologicznej żywności od polskich rolników, a do tego degustacje, warsztaty i „trzynastkę” gratis.

Pora na Pola (Poranapola.pl) to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od 100 rolników i wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Na platformie można kupić od mięsa i ryb, przez warzywa i wypieki, po naturalne kosmetyki.
Do tej pory firma realizowała szyte na miarę programy voucherów dla takich firm i korporacji z siedzibą w Warszawie, jak Kino Polska TV SA. Teraz uruchomiła kompleksowy program kierowany do przedsiębiorstw w całej Polsce.
„Świadomy Pracownik” to przygotowany przez Pora na Pola 12-miesięczny program benefitów pracowniczych. Jego podstawą jest karta podarunkowa, dzięki której za określoną miesięczną kwotę pracownik może dokonać zakupów na internetowym targu Poranapola.pl.
– To innowacyjna oferta na skalę programów benefitowych dostępnych w Polsce. W naszym programie oferujemy nie tylko bony na zakup produktów, do których pracownicy już przywykli. Zapewniamy możliwość skosztowania ekologicznych i unikatowych wyrobów rzadko spotykanych w sklepach stacjonarnych. Jest to pewnego rodzaju alternatywa dla „owocowych czwartków”. W pakietach przewidzieliśmy też wydarzenia specjalne dla pracowników – zaznacza Adrian Piwko, prezes zarządu Pora na Pola SA.
Udział w programie „Świadomy Pracownik” obok karty na zakupy uwzględnia też zestaw powitalny wraz z gadżetami, cykliczne spotkania degustacyjne w pakiecie, warsztaty – na przykład z rzemieślniczego serowarstwa czy ekologiczne gotowanie z szefem kuchni. Marka Pora na Pola przewidziała też tzw. trzynastkę, czyli 13-ty miesiąc zakupów gratis, który pracodawca może podarować pracownikowi na święta lub z okazji urodzin. – Dla naszych klientów biznesowych oferujemy też dodatkowe wsparcie komunikacyjne, czyli promocję firmy w kanałach social media Pora na Pola – dodaje Adrian Piwko.
Według badania Nationale Nederlanden pt. „Benefity pracownicze w dobie pandemii” ze stycznia 2021 roku, prawie 8 na 10 firm zapewnia pracownikom korzyści pozapłacowe. Pojawienie się wirusa SARS CoV-2 wpłynęło na ofertę świadczeń dla pracowników. Na popularności zyskały benefity skoncentrowane wokół poczucia bezpieczeństwa i wsparcia zdrowia oraz profilaktyki. Z raportu wynika, że 30% firm oferuje bony podarunkowe i okolicznościowe. Zdaniem pracodawców ich znacznie wzrosło o 24% wobec okresu sprzed pandemii.
O Pora na Pola:
Pora na Pola od 2017 roku dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty do e-klientów na terenie całej Polski. Obecnie zrzesza około 100 sprawdzonych, polskich rolników oraz wytwórców najwyższej jakości żywności. Platforma działa na pograniczu rynku e-grocery, czyli zakupów spożywczych z dostawą do domu oraz targu z żywnością ekologiczną, gdzie rolnicy ustalają własne ceny za swoje produkty. Pomysłodawcą i prezesem firmy jest Adrian Piwko. Pora na Pola SA ma na swoim koncie trzy rundy finansowania promowane przez crowdfunding udziałowy, w ramach których pozyskała łącznie 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych.
Więcej na www.poranapola.pl oraz https://poranapola.pl/strony/21-program-b2b
Komentarze