Partner serwisu
02 lutego 2022

Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy rozgrzewa na stacjach paliw MOYA

Kategoria: Aktualności

Kubek gorącego grzańca o zerowej zawartości alkoholu do kupienia na wynos – oto nowatorski projekt, który powstał we współpracy JNT Group i  spółki Anwim. Idealny na mroźne dni Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy dostępny jest na wybranych stacjach paliw MOYA prosto z warnika. Grzaniec dostępny jest solo lub w zestawach z paluszkami serowymi. Projekt ma charakter sezonowy i stanowi jeden z obszarów współpracy spółek JNT Group i Anwim.

Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy rozgrzewa na stacjach paliw MOYA

Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy to produkt JNT Group, oparty na tradycyjnej recepturze łączącej korzenne przyprawy ze słodyczą miodu i nutą cytryny.


Kategoria win grzanych rozwija się systematycznie, ale Grzaniec Galicyjski o zerowej zawartości alkoholu odnotowuje w bieżącym sezonie skokowe wzrosty sprzedaży – wyjaśnia Janusz Arentowicz, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu JNT Group. – Doceniają go przede wszystkim amatorzy win grzanych, którzy nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Jego właściwości rozgrzewające doskonale sprawdzają się zimą w podróży – stąd pomysł na sprzedaż na stacjach paliw MOYA, należących do spółki Anwim, naszego partnera biznesowego.


W tym sezonie na wybranych stacjach paliw MOYA kierowcy i podróżni mogą kupić Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na wynos, podobnie jak kawę czy herbatę. Aby zachować jego rozgrzewającą moc, nalewany jest prosto z warnika, a serwowany w kubkach o pojemności 250 ml. Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy dostępny jest również w zimowych zestawach z paluszkami serowymi oraz standardowych butelkach.


Projekt ten to jeden z obszarów naszej szerokiej współpracy ze spółką JNT Group – mówi Anna Sadoch, kierownik Działu Zakupów Centralnych stacji paliw MOYA. –  Dostrzegliśmy potencjał, który tkwi w sprzedaży gorącego Grzańca Galicyjskiego o zerowej zawartości alkoholu i jego atrakcyjność dla naszych klientów w sezonie zimowym. Cieszy się on zainteresowaniem, ponieważ doskonale wpisuje się aktualne trendy 0%.


Projektowi towarzyszy kampania marketingowa w mediach społecznościowych, a jego sprzedaż wspierana jest materiałami POS: plakatami i wklejkami bezpośrednio na stacjach paliw biorących udział w projekcie.


JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska,  Zbójeckie Grzane, Wino Chefa, Wild Wine, The New Land, Angelo, Lazy Wheel, Sangra de Allegra, Moonlight Lake, Leemon Demon czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ