Partner serwisu

Miłośnicy piwa wybrali Żywiec Białe

Kategoria: Z życia branży

Wybory Żywieckie cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów. To od ich decyzji zależało, która z nowo uwarzonych piwnych specjalności pozostanie w sprzedaży. W wyborach internauci oddali ponad 100 tysięcy głosów, którymi wsparli trzech wyjątkowych kandydatów: Bocka, Marcowe i Białe. Była to największa w polskiej branży piwnej akcja crowdsourcingowa. W głosowaniu zwyciężyło Białe i tym samym zostanie w żywieckiej rodzinie na dobre. Aktywacji towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa.

Miłośnicy piwa wybrali Żywiec Białe

Każdy z nowo uwarzonych wariantów miał swoich zagorzałych fanów, którzy przez osiem tygodni walczyli o jego wygraną. Jednak zwycięzca może być tylko jeden i zostało nim Białe, na które swój głos oddało 55% internautów. Na Marcowe oddano 26% głosów, a na Bocka – 19%. Rywalizacja na bieżąco była relacjonowana na stronie zywiec.com.pl, która na czas akcji została zamieniona w studio wyborcze. Dodatkowo, zbierano opinie na temat nowych gatunków, które pobrane były z najpopularniejszych portali społecznościowych oraz forów internetowych.

 

 

Niekwestionowanym zwycięzcą Wyborów Żywieckich jest Białe, które tym samym – decyzją głosujących – zostanie w sprzedaży na dobre. Zwycięzca jest tylko jeden, ale pozostałe warianty też miały swoich oddanych fanów. Dlatego też, aby zwolennicy Marcowego i Bocka mogli cieszyć się smakiem swoich ulubionych piw dłużej, zostaną one w sprzedaży na dłużej. Chcemy w ten sposób nagrodzić wszystkich głosujących – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.

Projektowi towarzyszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa. W telewizji emitowane były spoty zachęcające do głosowania oraz winiety stworzone we współpracy z Discovery, prezentujące historie poszczególnych wariantów. Dodatkowo, na potrzeby akcji zostały przygotowane kreacje internetowe i prasowe oraz na nośniki OOH. W miejscu styku z marką pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym m.in. koszyczki na cztery piwa, plakaty, naklejki oraz zawieszki.

 

Źródło: Grupa Żywiec

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ