Partner serwisu
18 maja 2022

Nowe oblicze kultowej kampanii Snickers®

Kategoria: Nowości na rynku

Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers®, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym.

Nowe oblicze kultowej kampanii Snickers®

Przedstawieni w kampanii bohaterowie nie do końca potrafią odnaleźć się w codziennej rzeczywistości. Brakuje im cierpliwości, nie nadążają za tym co mówią do nich inni lub po prostu nie ogarniają. W jednym ze spotów widzimy lektora, który gubi się w swoich kwestiach i nie potrafi zrozumieć wskazówek realizatora. Podobnym roztargnieniem cechuje się dziewczyna, która przedstawia swoim znajomym zbyt odważną propozycję podczas wspólnej gry w planszówki. Stawkę zamyka reklama z młodą kobietą, która próbuje uśpić swoją niecierpliwość zatapiając się w ekran telefonu. Aby ponownie wrócić do pełni swoich możliwości warto sięgnąć w takich momentach po baton Snickers®.

Nowa kampania wystartowała 8 maja. Dwa spoty, z grą planszową oraz lektorem, można oglądać w telewizji, Internecie oraz na serwisach VOD. Trzecia kopia dedykowana jest kampanii online’owej. Komunikacja zostanie dodatkowo wzmocniona o reklamy banerowe, kreacje rich media oraz dotarcie do młodych odbiorców w interaktywny sposób poprzez platformę streamingową Twitch.

Za stworzenie spotów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za ich adaptację TVC Eg+. Kreacją digital zajął się Brandcomm, z kolei agencja MediacomEssence zakupiła media.  

Spoty dostępne na:

  • Głodna nie nadążasz
  • Głodna jesteś niecierpliwa
  • Głodny nie ogarniesz

 

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ