Nowa odsłona „Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. “Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinniśmy uwzględnić w codziennej diecie.
Kampania soków Tymbark, to nie tylko przedstawienie bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz w 4 słowach - “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Wyśpiewane w spotach motto podkreśla, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna 1 z 5 zalecanych porcji warzyw i owoców jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.
Komunikacja marki to krótkie scenki z codziennego życia, gdzie sok Tymbark jest idealnym towarzyszem śniadania, zapewniając pierwszą porcję owoców i warzyw jaką powinno się uwzględnić w zrównoważonej diecie. Nieprzypadkowy efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok, to prosty zabieg budujący poprawne skojarzenia konsumenta, zgodne z całościowym przekazem kampanii. Wszystko zrealizowane w taki sposób, aby podkreślić, że szklanka soku idealnie nadaje się do każdego śniadania, każdej aktywności i dla każdego.
Komentarze