Nagroda dla Almette w kategorii Serek kanapkowy!
Już po raz 9. został przeprowadzony Plebiscyt Czytamy Etykiety, podczas którego społeczność – użytkownicy serwisu czytamyetykiety.pl, kilkuset tysięczna grupa fanów w mediach społecznościowych – wyłoniła w głosowaniu internetowym najlepsze produkty spożywcze i kosmetyczne 2023 roku.
Uroczysta gala wręczenia nagród dla laureatów plebiscytu odbyła się 12 marca w Warszawie. W tym roku puszysty serek twarogowy Almette z czosnkiem niedźwiedzim zwyciężył w kategorii Serek kanapkowy.
Plebiscyt Czytamy Etykiety cieszy się coraz większą popularnością, a już sama nominacja do nagrody jest dla marki potwierdzeniem, że jej produkt jest najwyższej jakości i wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad 300-tysięczna społeczność głosujących reprezentuje konsumentów z różnych grup wiekowych i o odmiennym statusie ekonomicznym, których łączy chęć podejmowania świadomych decyzji zakupowych. W tym roku, drugi raz w historii, zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali wyróżnieni podczas uroczystej finałowej gali, która odbyła się w Villi Foksal w Warszawie. W imieniu marki Almette, nagrodzonej za puszysty serek twarogowy Almette z czosnkiem niedźwiedzim w kategorii Serek kanapkowy, statuetkę odebrał Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
- Jesteśmy niezwykle dumni, że odbiorcy serwisu czytamyetykiety.pl docenili nasz w 100% naturalny puszysty serek twarogowy Almette z czosnkiem niedźwiedzim. Produkowany w Węgrowie, wśród obszarów o nieskażonej przyrodzie, swój głęboki smak zawdzięcza polskiemu mleku najwyższej jakości. To ono sprawia, że jest tak niesamowicie lekki i pozwala doświadczać przyjemności wszystkimi zmysłami – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Komentarze