Partner serwisu
26 marca 2024

Nowa odsłona piwa Beck’s

Kategoria: Aktualności

Światowy lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce o 500 ml, a także nowe dedykowane dla tej pojemności opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji.

Nowa odsłona piwa Beck’s

Beck’s to piwo o aromacie bawarskiego chmielu i słodu pilzneńskiego, które charakteryzuje intensywna goryczka nadająca mu wytrawne zakończenia. Od momentu powstania w Bremie, w 1873 roku, stał się synonimem niemieckiego browarnictwa, zdobywając lojalność konsumentów w ponad 90 krajach. Jego roczna sprzedaż wynosi 7,1 mln hektolitrów .

Mimo, że piwa w puszkach od lat są istotnym segmentem rynku to ich udział w sprzedaży wciąż rośnie. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty w takiej formie, zwracając uwagę nie tylko na komfort korzystania z tego rodzaju opakowania, ale także wygodę transportu jaką gwarantują wielopaki. AB InBev – producent marki Beck’s, kierując się trendami konsumenckimi i celami zrównoważonego rozwoju, wprowadził w tym zakresie nowe rozwiązanie. Klasyczna folia termokurczliwa zastąpiona została wygodnym, kompaktowym, pierścieniowym uchwytem, do którego produkcji zużywana jest mniejsza ilość plastiku.

Coca-Cola HBC rozszerzyła swoje portfolio o marki piwne na początku zeszłego roku. Był to kolejny krok w realizacji strategii 24/7, w ramach której firma jako wiodący partner napojowy, oferuje klientom i konsumentom pełną gamę produktów na każdą porę dnia i okazję. W kategorii piw, Coca-Cola HBC odpowiada za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing siedmiu marek od AB InBev.

źródło: informacja prasowa Coca-Cola HBC
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ