Mazurska Manufaktura S.A. nawiązała współpracę z kolejnym zagranicznym partnerem
Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się w produkcji rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz regionalnego piwa, nawiązała współpracę z kolejnym zagranicznym partnerem. Tym samym została na polskim rynku wyłącznym dystrybutorem inspirowanych kulturą latynoską piw smakowych marki Salitos.
Mazurska Manufaktura koncentruje się w ostatnich miesiącach na projekcie konsolidacji rynku alkoholi, zapraszając do współpracy przedstawicieli lokalnych producentów alkoholi oraz hurtowników i dystrybutorów. Wspólne działania i łączenie sił w obszarze zwiększania zasięgu sprzedaży to recepta na spadek konsumpcji na rynku alkoholi przy jednoczesnych, rosnących kosztach prowadzenia działalności.
Z drugiej strony spółka stawia też na wzbogacanie i urozmaicanie swojego portfolio alkoholowego, zgodnie z rynkowymi trendami oraz oczekiwaniami ze strony konsumentów. W tym celu rozgląda się nie tylko po polskim rynku, ale także wśród zagranicznych partnerów.
W maju br. firma podpisała umowę dystrybucyjną z przedstawicielem międzynarodowego rynku spożywczego - MBG Global Brands GmbH. To niemiecka firma, z ponad 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu marek w sektorach gastronomicznym oraz detalicznym. MBG Global Brands GmbH posiada szerokie portfolio ponad 15 marek, obejmujące różnorodną gamę produktów, w tym EFFECT® Energy Drink, wódka 9 MILE, piwo i tequila SALITOS, prosecco SCAVI & RAY, rum HAYNES, gin SEARS, woda mineralna ACQUA MORELLI, tonik GOLDBERG oraz przekąski HENDERSON AND SONS. MBG prowadzi własne centra logistyczne w Paderborn i Monachium.
Latynoski akcent w portfolio Mazurskiej Manufaktury
W pierwszej kolejności na polski rynek trafi inspirowana południowoamerykańską kulturą marka Salitos. Najbardziej znane produkty tej marki to piwa smakowe: Salitos Original oraz Salitos Mojito, sprzedawane na całym świecie w ilości 40 mln butelek w skali roku. Wyróżnikiem marki jest innowacyjność oraz działania poprawiające doświadczenia klientów, czego przykładem są kreatywne materiały POS, takie jak meble oraz naczynia do serwowania.
– Uważnie przyglądamy się konsumenckim trendom, które cały czas ewoluują. Zwłaszcza młodsze pokolenia stawiają na niebanalne połączenia piwne i oryginalne smaki. Coraz popularniejsze stają się także drinki na bazie piwa. To ciekawy, rozwijający się obszar tzw. miksologii. Stąd też nasze zainteresowanie marką Salitos i współpraca w tym obszarze z firmą MBG, która słynie z kreowania mocnych i ciekawych marek alkoholowych – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.
Piwa marki Salitos trafią na polski rynek i będą dostępne w sprzedaży już w czerwcu.
Komentarze