Partner serwisu
12 lipca 2024

Marka GARDEN GOURMET z nową identyfikacją wizualną zachęca do wyboru roślinnych alternatyw

Kategoria: Aktualności

Intensywne kolory, nowoczesne logo, nowy wygląd opakowań - to tylko część zmian, które prezentuje GARDEN GOURMET, marka oferująca roślinne alternatywy dla mięsa. GARDEN GOURMET zmienia identyfikację wizualną i zachęca konsumentów do wyboru produktów bezmięsnych jako głównych składników posiłków. 

Marka GARDEN GOURMET z nową identyfikacją wizualną zachęca do wyboru roślinnych alternatyw

Marka GARDEN GOURMET, której historia sięga już ponad 30 lat wstecz, zapewnia miłośnikom kuchni bezmięsnej dostęp do wegetariańskich i wegańskich produktów, idealnych do przygotowania pysznego obiadu. W tym roku konsumenci mogą zobaczyć swoje ulubione alternatywy dla mięsa w odświeżonej odsłonie – marka przedstawia nową identyfikację wizualną, która jest już widoczna na opakowaniach produktów dostępnych w sprzedaży.

Metamorfoza identyfikacji wizualnej GARDEN GOURMET obejmuje m.in. zmiany w kolorystyce – wyróżniającej się odcieniami soczystej zieleni, inspirowanej rośliną soi – oraz logo, w którym pojawiła się nowa czcionka, jednakowa wielkość liter oraz ikona widelca z liśćmi, nawiązująca do posiłków roślinnych. Opakowania zyskały nowy wygląd także dzięki inspirującym zdjęciom potraw, które można przygotować z wykorzystaniem produktów, co dodatkowo zachęca do wyboru roślinnej alternatywy dla mięsa GARDEN GOURMET i wyróżnia ją na półce. 

- Misją marki GARDEN GOURMET jest przedstawienie konsumentom produktów roślinnych i ich wielostronnych zalet. Poprzez atrakcyjny wygląd opakowań, wykorzystujący nowoczesny design i nawiązujący do roślinnych potraw, a także hasło „Zmień smak na dobre!”, towarzyszące kampanii, chcemy zachęcić do spróbowania pysznych, wegetariańskich i wegańskich produktów, a także podkreślić znaczenie diety planetarnej dla zdrowia i środowiska – mówi Aleksandra Środa, Brand Business Lead GARDEN GOURMET Food CEE, Nestlé.

W portfolio GARDEN GOURMET znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie, które są pyszną, roślinną alternatywą dla mięsnego posiłku. Idealnie sprawdzą się jako propozycja dla fleksitarian, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa i cieszyć się doskonałym smakiem. Fani kuchni roślinnej, weganie i wegetarianie, mogą natomiast urozmaicić swój jadłospis i poznać kolejne pomysły na pyszne potrawy. Produkty z odświeżoną identyfikacją wizualną są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Konsumenci mogą poznać nową szatę graficzną marki również dzięki kampanii digital, która rozpoczęła się w lipcu br.

Więcej informacji o marce (wraz z przepisami) można znaleźć na stronie https://www.gardengourmet.pl/.

źródło: informacja prasowa Nestlé
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ