Zróbmy razem coś dobrego w drugiej edycji Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY
Wystartowała druga edycja Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY, dzięki której można nie tylko wygrywać atrakcyjne nagrody, ale także zrobić coś dobrego dla innych i środowiska. Marka kontynuuje działania na rzecz walki z marnowaniem żywności i ponownie skupi się na wsparciu szkolnych stołówek w całej Polsce.
Nowy rok – nowa edycja Klubu. Dołącz do nas!
Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY łączy przyjemne z pożytecznym. Program opiera się na dwóch filarach – loterii oraz akcji społecznej, dzięki czemu każdy może wspierać lokalne szkoły w swojej okolicy, a przy okazji wygrywać fantastyczne nagrody. Jak to zrobić? To bardzo proste! Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zostać członkiem Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY, a potem, po kupieniu produktów marki zarejestrować dowód zakupu na stronie: www.klub.winiary.pl/loteria-kpin . Za każdy kupiony produkt WINIARY konsumenci otrzymują jeden los, który bierze udział w loterii. Co miesiąc, można wygrać wyjątkowe nagrody, w tym Thermomix TM6 lub nagrody pieniężne 5 x 2000 zł. Dodatkowo, na uczestników czeka 5000 nagród instant win o wartości 50 zł każda.
Marka przygotowała również specjalne akcje dla konsumentów. W okresie od 12.02 do 31.03.2025 trwa loteria majonezowa. Po kupieniu dowolnego majonezu WINIARY i spełnieniu wymagań formalnych uczestnicy mogą grać o 100 000 zł lub samochód – Kia Stonic.
Więcej informacji o akcjach będzie regularnie pojawiać się na stronie www.klub.winiary.pl.
Zróbmy razem coś dobrego!
WINIARY niezmiennie pomaga Polakom w kuchni – w gotowaniu i niemarnowaniu. Teraz również konsumenci, w ramach Klubu WINIARY, mogą pomagać innym – i to w bardzo prosty sposób, bez wysiłku. Poza losami, za każdy kupiony produkt WINIARY otrzymują też jeden punkt, który mogą przekazać na wsparcie lokalnych szkolnych stołówek. Niezależnie od tego, czy myślisz o szkole, do której chodziłaś lub chodziłeś w młodości, szkole Twojego dziecka czy dzieci znajomych – w stołówkach wyrzuca się znaczące ilości jedzenia. Dzięki Klubowi WINIARY możesz wesprzeć działania, które pozwolą lokalnym szkołom nie marnować aż tyle żywności, a dzieciom odżywiać się bardziej różnorodnie. Co miesiąc jedna szkoła z największą liczbą punktów otrzyma nagrodę o łącznej wartości 30 000 zł, w tym wsparcie finansowe w wysokości 20 000 zł, do wykorzystania na różne potrzeby: wyposażenie kuchenne czy sprzęty AGD oraz szkolenia, warsztaty, wsparcie merytoryczne o równowartości 10 000 zł. Marka WINIARY współpracuje z firmą Venturis HoReCa, która dba o wsparcie merytoryczne oraz analizę rezultatów w zwycięskich szkołach.
Zmiany, które mają znaczenie – jak to wygląda w praktyce?
Zeszłoroczna edycja Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY udowodniła, że działania przynoszą znaczące efekty. Szkoły biorące udział w programie skutecznie zmniejszyły ilość wyrzucanego jedzenia, pokazując, że chcieć znaczy móc. Dane zebrane z 28 spośród 45 placówek, które otrzymały wsparcie finansowe i eksperckie potwierdzają, że program przyniósł wymierne rezultaty – udało się znacząco ograniczyć ilość wyrzucanej żywności.
- Łącznie w skali roku wyrzucono 82 261 kilogramów jedzenia mniej, a średnio w każdej stołówce ograniczono straty o niemal 3 tys. kilogramów. Przekłada się to na oszczędności na poziomie blisko 30 tys. złotych w każdej placówce i niemal 840 tys. złotych łącznie.
- W każdej ze szkół udało się poprawić wyniki – średnio o 15%. Efekty w niektórych szkołach były wyraźnie lepsze – w dwóch szkołach udało się ograniczyć straty żywności aż o 33% i 38%, sześć szkół zredukowało marnowanie jedzenia o 20–30%, a 13 szkół – o 10–19%.
- W przypadku 28 placówek w każdej z nich średnio niemal 5 tys. obiadów mniej wylądowało w koszu, a łącznie to 138,5 tys. obiadów.
Warto podkreślić, że projekt to nie tylko statystyki – to także budowanie świadomości i realna zmiana codziennych nawyków.
Druga edycja Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY już trwa. Za koncepcję Klubu, organizację loterii i wsparcie dla szkół odpowiedzialna jest agencja Unique One, za kreację i strategię – Publicis Poland, a za komunikację marki – Publicis Consultants.
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: www.klub.winiary.pl.
Komentarze