Partner serwisu
24 kwietnia 2025

Cooltowe lody oranżadowe z LoveBrands Group

Kategoria: Aktualności

Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group już po raz kolejny nawiązała współpracę z marką Oranżada Hellena – tym razem w ramach kampanii komunikacyjnej lodów Oranżada Hellena. Marka powierzyła agencji przygotowanie strategii marketingowej, koncepcji kreatywnej, produkcję spotu oraz realizację kampanii OOH i digital. Kampania rusza w maju.

Cooltowe lody oranżadowe z LoveBrands Group

Ciepłe dni na horyzoncie, a w takim czasie poszukujemy orzeźwienia, niezależnie od tego czy czekamy na autobus, wracamy do domu przez środek miasta, czy czekamy w kolejce. Marka Oranżada Hellena rusza więc z komunikacją lodów inspirowanych smakiem kultowego napoju, z hasłem „Cooltowe lody oranżadowe!”. A smak został „zamknięty” w nowoczesnej formie i opakowaniu nawiązującym do rozpoznawalnej od lat estetyki.


Lody na patyku to w dużej mierze kategoria zakupów impulsowych, dlatego opracowaliśmy consumer decision journey w sposób, który bezpośrednio łączy moment zakupu z konkretnymi aktywnościami dnia codziennego. Takie podejście pozwalało skutecznie wspierać podejmowanie spontanicznych decyzji zakupowych, wpisując produkt w naturalny rytm dnia konsumenta.

Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy w LoveBrands Group

 

Lody Oranżada Hellena wchodzą w skład portfolio produktowego Grupy Colian, polskiej firmy rodzinnej obecnej na rynku od 1990 r.
Z elementami rozszerzonej rzeczywistości


Przekaz z zabawnymi hasłami nawiązującymi do letniej aury, a przy tym rozszerzona rzeczywistość – tak rozpocznie się kampania OOH (w jej ramach CLP) lodów oranżadowych w siedmiu miastach w Polsce. Kreacje na banerach będą zawierały animację w rozszerzonej rzeczywistości (AR), która pojawi się po najechaniu telefonem na kod QR. 


Technologia AR zostanie też wykorzystana w ramach kampanii digitalowej – gra AR przygotowana przez Oranżadę Hellena będzie dostępna dla użytkowników platformy TikTok, a po jej zakończeniu wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami: Play Station 5 Pro oraz konsolami Nintendo Switch. Konkurs będzie promowany przez influencerów oraz w ramach kanałów własnych marki, na których pojawi się też spot wyprodukowany przez LoveBrands Group. Promocja działań odbędzie się poprzez m.in. platformy TikTok, Instagram, Facebook, Snapchat, InStreamly.


Wkraczamy w świat letniego orzeźwienia z pomocą angażujących treści oraz rozszerzonej rzeczywistości. Już w kolejnej kampanii marki Oranżada Hellena do kontaktu z odbiorcami wykorzystujemy precyzyjnie dopasowany kontekst w połączeniu z nowymi technologiami. Marce Oranżada Hellena i Grupie Colian dziękujemy za zaufanie – kolejna współpraca to dowód na zrozumienie przez nas celów marki i wyzwań, przed którymi stoi.

Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group

 

Z ramienia Colian za kampanię odpowiada Magdalena Sarnowska, Marketing Manager. Strategię kampanii przygotowała Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy LoveBrands Group. Działania wraz z zespołem koordynuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service LoveBrands Group.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ