Partner serwisu
29 kwietnia 2025

Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz

Kategoria: Aktualności

Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa. 

Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz

Komunikacja marki w ramach nowej platformy jest prowadzona od września ubiegłego roku. Dan Cake tłumaczy hasło „Jedz jak chcesz”, stosowane w różnych rozwinięciach, jako zaproszenie do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych zasadach. 

- Jako marka opowiadamy historie o ludziach, którzy używają naszych produktów. O wspólnym przygotowaniu sobotniego śniadania, o braku pośpiechu, czerpaniu radości z ulubionego jedzenia. Eksplorujemy autentyczne konteksty, wychodząc poza sztywne ramy pokazywania typowych sytuacji użycia naszych produktów. – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.  

Na potrzeby komunikacji zrealizowany został spot reklamowy, który kontynuuje narrację rozpoczętą wraz ze startem nowej platformy komunikacyjnej. 

Zaplanowana jest również konkursowa aktywacja konsumencka, w której pod hasłem „Wybieraj jak chcesz” do zdobycia są atrakcyjne nagrody: gotówka (5 x 10.000 złotych) oraz akcesoria, wchodzące w skład unikatowego merchu Dan Cake, takie jak bluzy, torby, kapelusze buckethat oraz skarpetki. Wystarczy zakupić produkt oznakowany specjalną etykietą konkursową, wejść na stronę www.jakchcesz.pl/konkurs, oddać głos na swój ulubiony produkt Dan Cake i wymyślić dla niego oryginalne hasło reklamowe inspirowane różnorodnymi grafikami. 

Kampania potrwa trzy miesiące - do połowy sierpnia br. - i będzie skupiona wokół kluczowego asortymentu marki, jaki stanowią m. in. gofry, bułeczki mleczne, bułki do burgerów oraz chleby tostowe.

Obejmie kanały takie jak: OOH i digital indoor na nośnikach AMS, reklamy w kinach, Addressable TV, platformy VOD i YouTube, social media (Meta, TikTok), kampanie rich media oraz na portalach WP, Onet i Filmweb, a także promocję w popularnych aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Glovo). Zaplanowany jest również dedykowany konkurs dla słuchaczy radia RMF MAXX.

- W kampanii „Wybieraj jak chcesz”, która stanowi rozwinięcie platformy „Jedz jak chcesz”, po raz kolejny dajemy szansę użytkownikom na kreatywną interpretację produktów z portfolio Dan Cake, pokazanych w różnych, niekonwencjonalnych odsłonach wizualnych. W ten sposób zachęcamy konsumenta do wybrania swojego numeru jeden i znalezienia nie tylko własnego sposobu jedzenia, ale i ulubionych okoliczności spożycia – bo nie ma jednego słusznego podejścia, jest indywidualne, „Twoje”. I właśnie takie jest świetne! - podsumowuje Karolina Studzińska, Senior Digital Strategy & Brand Consultant w agencji reklamowej Bluerank.

Koncepcja kampanii, idea kreatywna i oprawa graficzna opracowane zostały przez Bluespace - dział brand marketingu w agencji reklamowej Bluerank, która odpowiadała również za zakup mediów oraz koordynację realizacji kampanii z partnerami. Za stworzenie strony konkursowej, działania PR i kontakt z mediami odpowiada agencja Ancymony (*ancy), a za aktywności w social mediach i współpracę z influencerami Tears of Joy.  Materiały video na potrzeby kampanii zostały zrealizowane przez KeyStory. 

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ