Marka Łomża przed sezonem: nowe smaki radlerów 0% oraz kampania reklamowa z Anną Dereszowską i Tamarą Arciuch
Łomża – sztandarowa marka w ofercie polskiego producenta piwa, firmy Van Pur – wchodzi w sezon letni z kolejnymi smakami bezalkoholowych radlerów oraz nową kampanią reklamową. Obok Adama Woronowicza w znanej roli Pana Łomżuni, w spotach promujących radlery Łomży po raz pierwszy wystąpią aktorki Anna Dereszowska i Tamara Arciuch.

Łomża, największa marka w portfolio Van Pur, ma za sobą bardzo dobry początek roku. W pierwszym kwartale sprzedaż ilościowa wzrosła o blisko 14% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2024.
Po niezwykle udanym roku 2024, w którym Łomża osiągnęła 20% dynamiki ilościowej, tegoroczne dobre wyniki niezmiernie nas cieszą, bo kategoria piwa w Polsce wciąż mierzy się z wieloma wyzwaniami - mówi Jagoda Iwańczuk, Prezes Zarządu Van Pur. Dla branży piwnej okres wiosenno-letni to szczyt sezonu, dlatego na najbliższe miesiące przygotowaliśmy kilka aktywacji, których celem jest utrzymanie wysokiej pozycji Łomży. Pierwsza z nich wiąże się z promocją radlerów 0% tej marki w szeroko zakrojonej kampanii telewizyjnej.
Dotychczasowa oferta piw bezalkoholowych marki Łomża została rozszerzona o dwa radlery: o smaku mango oraz połączeniu ogórka, cytryny i mięty. Każdy z 20% dodatkiem soku.
Oba smaki zostały wprowadzone jako propozycja na gorące dni, dla konsumentów którzy preferują trunki bezalkoholowe. Co ciekawe, Łomża 0% Ogórek-Cytryna-Mięta to produkt, który był już swego czasu w naszym portfolio. Dostajemy liczne sygnały, że wielu konsumentów ma do niego duży sentyment, dlatego postanowiliśmy spełnić ich oczekiwania - mówi Dawid Błaszczyk, Dyrektor Marketingu Van Pur.
Na początku maja ruszy nowa kampania reklamowa Łomży, poświęcona linii bezalkoholowych radlerów. Obok Adama Woronowicza, który po raz kolejny wcieli się w rolę Pana Łomżuni, w telewizyjnych spotach reklamowych pojawią nowe bohaterki.
Znane i popularne aktorki, Anna Dereszowska i Tamara Arciuch, odkrywają wraz z Panem Łomżunią walory smakowe bezalkoholowych radlerów. Chcemy w ten sposób uatrakcyjnić przekaz i dotrzeć z kreacją świata marki Łomża do nowych konsumentów, zachowując dotychczasową lekką oraz pełną absurdalnego humoru narrację - wyjaśnia Dawid Błaszczyk.
Za nową produkcją reklamową Łomży kryje się niezwykłe grono twórców filmowych. Spot wyreżyserował Jan Holoubek; autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a producentem – Wojciech Pałys. Za kreację kampanii niezmiennie odpowiada Agencja Brasil Warsaw, za media społecznościowe Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Essence Mediacom.
Komentarze