Idealne na każdą porę dnia - poznaj nowe, sycące smoothies od Tchibo
Pełne smakowitych owoców, orzeźwiające smoothies dołączyły do menu Tchibo. Napoje dostępne są w trzech pysznych wariantach: smak egzotyki Tropikalnego Nieba, klasyczny Witaminowy Poranek, i oryginalny mix na bazie smoczego owocu - Red Dragon.

Smoothies stanowią doskonałą propozycję dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie, nie rezygnując przy tym z wygody, jaką daje przekąska na wynos. Przygotowywane z soczystych owoców nowe napoje Tchibo są prawdziwą bombą witaminową, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających smakoszy. – W Tchibo wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, ale lubimy też ich zaskakiwać, dlatego oprócz klasycznej kawy i innych napojów na jej bazie, stale opracowujemy dla nich nowe pozycje w ofercie – mówi Joanna Chodakiewicz, Coffee Bar Brand Manager w Tchibo Warszawa. – Wprowadzenie smoothies do menu Tchibo to wynik wnikliwej obserwacji rytmu dnia i tempa życia naszych klientów. Wiemy, że część z nich, po porannym wyjściu z domu, poszukuje w lokalach oferty smacznych napojów, które z powodzeniem mogą im zastąpić posiłek. Nowe owocowe receptury opracowaliśmy w Polsce i tylko w naszym kraju można spróbować tych kompozycji smakowych.
Sycące koktajle od Tchibo to idealna propozycja nie tylko na rozpoczęcie dnia. Świetnie sprawdzą się też jako element menu osób dbających o dietę, również po treningu lub jako zamiennik deseru. Pyszne, owocowe napoje przypadną do gustu również dzieciom, towarzyszącym rodzicom podczas ich szybkiej kawy w Tchibo.
Witaminowy zastrzyk energii
Nowe koktajle owocowe Tchibo to trzy propozycje dla osób, które poszukują wartościowych przekąsek o kuszących smakach. Tropikalne niebo to połączenie mango, soczystej brzoskwini i kuszącej marakui. Witaminowy Poranek to zaś kompozycja bananowej bazy ze szpinakiem i dodatkiem ananasa oraz słodkim, soczystym mango. Napój Red Dragon na bananowo-jabłkowej bazie osłodzony smoczym owocem i podkręcony limonką zaskoczy zaś fanów niestandardowych smaków.
Nowe napoje weszły do oferty regularnej, wobec czego ich wyjątkowym smakiem Klienci będą mogli cieszyć się nie tylko sezonowo.
Różnorodne menu dla każdego
„Jak kawa, to Tchibo” – pod takim hasłem marka od 2023 roku realizuje strategię kawocentryczną, którą obejmuje przede wszystkim powiększanie przestrzeni kawiarnianej oraz regularne urozmaicanie menu coffee barów. Oferta konstruowana jest z myślą o konsumentach z różnymi preferencjami smakowymi i w różnym wieku, dlatego każdy znajdzie w niej coś dla siebie. W Tchibo nie brakuje kaw klasycznych, smakowych, pysznych refresherów bez kofeiny czy popularnych napojów, takich jak matcha. Marka regularnie rozszerza swoją ofertę, także w zakresie przekąsek, które można zjeść na miejscu lub zabrać ze sobą na wynos.
Komentarze