„Nieźle zamieszaj w kuchni!” – rusza nowa odsłona kampanii śmietanki Łaciatej
Dość nudnych przepisów i przewidywalnych dań! Nowa kampania śmietanki Łaciatej pod hasłem „Nieźle zamieszaj w kuchni!” udowadnia, że ten kulinarny składnik może zmienić wszystko. W dobie rosnącej popularności domowego gotowania Mlekpol stawia na kreatywność, spontaniczność i odwagę w eksperymentowaniu z nowymi smakami, które uzyskamy właśnie dzięki śmietance Łaciatej.

Koncepcja kampanii opiera się na wizerunku śmietanki jako „buntowniczki”, która wchodzi do kuchni cała na biało i... miesza! W ten sposób marka podkreśla zmianę, jaka zachodzi po zastosowaniu produktu – zachęca do testowania, otwierania się na nowe smaki i ich oryginalne połączenia.
– W roku 2025 nadal chcemy zwracać uwagę na aktywną rolę konsumenta, do którego kierujemy przekaz „Nieźle zamieszaj w kuchni!”. To kontynuacja naszej ubiegłorocznej komunikacji, ale wzbogacona o nowe, angażujące aktywacje, które będą wzmacniać więź odbiorców z marką – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.
Kampania obejmie emisję billboardów sponsorskich w TVP1, TVP2 oraz TVN, a także w stacjach tematycznych TVP, Polsat i TVN. Mocnym elementem działań będzie także obecność w social mediach, w tym na Facebooku, Instagramie oraz TikToku, gdzie marka będzie wspierać posty statyczne i wideo. Dodatkowo zaplanowano szeroką kampanię displayową, wykorzystującą różnorodne formaty reklamowe.
– Wspólne chwile, wyjątkowa atmosfera, pyszne jedzenie, przyjaciółki, pogaduszki i śmiech... Brzmi jak przepis na niezłe zamieszanie! Proponujemy aktywacje, które będą odbywać się wokół szeroko pojętej babskiej przyjaźni i radosnych spotkań w kuchni – przy gotowaniu i w miejscu, gdzie toczą się długie, szczere rozmowy – wyjaśnia Dorota Grabowska.
W ramach kampanii zaplanowano szereg kreatywnych aktywacji: od majowej karcianej gry towarzyskiej zachęcającej do wspólnego gotowania, poprzez czerwcowy quiz „Jaką śmietanką jesteś?" z osobowościowymi profilami śmietanek (12% easy going, 18% statyczna, 30% sweet czy 36% podkręcona), aż po wrześniowe live'y z influencerkami mierzącymi się w kulinarnych wyzwaniach.
Dodatkowo przez cały rok w social mediach pojawią się cykle „Kuchenne wpadki" oraz „Błędy, które warto było popełnić" – pokazujące, jak śmietanka Łaciata wyciąga nas z kulinarnych tarapatów i w jaki sposób niektóre z popełnionych w kuchni pomyłek doprowadziły do stworzenia popularnych dziś dań.
Komentarze