Nowa FuzeTea Summer Beach Vibes – tropikalna świeżość
Marka prezentuje letnią nowość – wyjątkowe połączenie smaku czarnej herbaty, kremowego kokosa, orzeźwiającej limonki i delikatnych nut kwiatu tiary. Ta niskokaloryczna propozycja zachwyca egzotycznym charakterem i chłodzącym finiszem, oferując pełnię orzeźwienia w każdej kropli.

FuzeTea od lat łączy smak herbaty z owocową świeżością i subtelnymi ziołowymi akcentami. Tym razem do oferty dołącza prawdziwie wakacyjna kompozycja, w której łagodność spotyka się z cytrusową energią i kwiatowym aromatem. Lekka i przyjemna – idealna, by sięgnąć po nią w każdej chwili. Nowość jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w całej Polsce.
„Delikatny ekstrakt herbaty łączymy z nutami smakowymi owoców, ziół i kwiatów, tworząc prawdziwe fuzje smaków, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. FuzeTea Summer Beach Vibes to kolejny etap tej podróży – lekki, orzeźwiający wariant, doskonały na wakacje” – mówi Julia Strojek, brand menadżerka w Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
„Latem wszystko staje się bardziej spontaniczne, a każdy moment jest zaproszeniem do zatrzymania się i pełnego rozkoszowania się chwilą. FuzeTea Summer Beach Vibes to wyjątkowy bilet – wystarczy jeden łyk, by przenieść się na egzotyczną plażę, gdzie słońce zawsze świeci, a relaks jest na wyciągnięcie ręki” – dodaje Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
To jednak nie wszystko, oprócz nowej propozycji, na konsumentów czeka coś równie wyjątkowego. Lato sprzyja odkrywaniu, dlatego marka organizuje loterię, w której można wygrać między innymi: vouchery na podróże, karty na przejazdy, a także nagrody rzeczowe. Szczegóły aktywacji dostępne są na stronie: www.coca-cola.com/pl/pl/offerings/fuzetea-made-of-fusion.
Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis, 24/7Communication oraz !eatme.
Za sprzedaż w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.
Komentarze