„Tyskiego Najlepszego” uhonorowane Golden Arrow
Kampania „Tyskiego Najlepszego” została nagrodzona podczas wczorajszej gali konkursu Golden Arrow w kategorii shopper marketing. Jury doceniło m.in. strategię kampanii, jej kreatywność oraz skuteczność. W Fabryce Trzciny statuetkę odebrali: pomysłodawca akcji Tadeusz Rusek (Tyskie) oraz Agata Chrzuszcz (Agencji Nairobia).

„Dla kumpla. Szczęścia. Spokoju” – między innymi takie życzenia składali sobie w zeszłym roku piwosze dzięki Tyskiemu. Kluczowym elementem świątecznej kampanii były właśnie oryginalne życzenia umieszczone na opakowaniach piwa. W ramach kampanii pod hasłem „Tyskiego Najlepszego” na butelkach i puszkach piwa Tyskie Gronie pojawiły się krótkie zwroty („Szczęścia”, „Radości”, „Uśmiechu”, „Podróży”, „Prezentów”, „Spokoju”) oraz sformułowania określające ich adresatów („Dla męża”, „Dla kumpla”, „Dla mnie”, „Dla ciebie”). Akcję wspierała m.in. kampania w TV, działania w Internecie oraz dedykowane materiały POS.
- Celem naszych działań było zachęcenie i zainspirowanie Polaków do składania sobie życzeń w oryginalny i ciekawy sposób - za pomocą etykiet i nadruków na opakowaniach. Chcieliśmy przełamać rutynę i pokazać, że słowami można się bawić. Dzięki naszej akcji powstało wiele kombinacji świątecznych życzeń, którymi ludzie chętnie dzielili się m.in. w mediach społecznościowych – mówi Tadeusz Rusek, Manager ds. aktywacji marki Tyskie.
Ubiegłoroczna kampania Tyskiego odniosła bardzo dobre rezultaty – m.in. wzrost sprzedaży w okresie przedświątecznym. Co więcej marce udało się zaangażować konsumentów i zainspirować ich do wspólnej zabawy; o 23% wzrosła ilość zdjęć z Tyskim zamieszczanych w serwisie Instagram.
Źródło, fot. Kompania Piwowarska