Ruszyła kampania wspierająca loterię Tatry
15 stycznia br. ruszyła kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży.

15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję lubianej przez konsumentów loterii promocyjnej. – Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. Taka forma promocji nie tylko odpowiada na oczekiwania konsumentów, ale co najważniejsze przyczynia się do umacniania pozycji marki na rynku. – mówi Aleksandra Zielińska, Kierownik marki Tatra.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie www.tatra.pl.
Komentarze