Ruszyła trzecia edycja promocji konsumenckiej Żubra
Ruszyła trzecia już odsłona popularnej wśród konsumentów promocji „Dwa Szybkie Żubry”, która potrwa do końca czerwca 2018 r. Tegorocznej akcji towarzyszy nowy spot telewizyjny, silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży. Kampanię poprzedziła akcja teaserowa w postaci spotu radiowego oraz 5-sekundowego spotu TV, emitowanego w telewizji i Internecie.

Tegoroczna akcja promocyjna rozpoczęła się wcześniej niż w ubiegłych latach. Już 1 lutego do sprzedaży w całej Polsce trafiły puszki i butelki Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniach, informującym, że do wygrania są miliony podwójnych nagród. Mechanizm promocji konsumenckiej, najpopularniejszej marki piwnej w Polsce, nie zmienił się względem poprzednich edycji. Sprawdzona, prosta formuła nie będzie zaskoczeniem dla właścicieli sklepów i ekspedientów. O zwycięstwie konsument dowie się z kapsla lub zawleczki, pod którymi widniał będzie napis „2 Żubry 2018”. Nagrody można odbierać do końca lipca 2018 r. w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju, oznaczonych naklejką „Tu odbierz nagrodę”, a ich lista wraz z regulaminem promocji dostępna jest na stronie www.zubr.pl od 1 lutego br.
Komentarze