Okocimscy piwowarzy o wrażeniach z European Beer Star w Monachium
30 kwietnia marka piwa Okocim ruszyła z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 roku.
Nowy spot reklamowy opiera się na wspomnieniach okocimskich piwowarów i reportażu zrealizowanym podczas wyjazdu do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych - European Beer Star we wrześniu 2017 roku. W konkursie piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter brązowy.
- Złoto i tytuł najlepszego piwa pszenicznego w Europie to dla okocimskiej Klasycznej Pszenicy wyróżnienie, tym większe, że przyznane w miejscu, które jest kolebką piwa pszenicznego czyli w Bawarii – podkreśla Paweł Zych, piwowar z Browaru Okocim.
Spot podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś czyli „Najlepsze z najlepszego”. W nowym spocie wystąpili piwowarzy z browaru Okocim, m.in.: Adam Surmacz i Paweł Zych, którzy wspominają wyjazd do Monachium, gdzie osobiście odebrali nagrody European Beer Star. W spocie nie zabrakło też scen ze wspólnej celebracji zdobytych medali na dziedzińcu browaru, w gronie między innymi przyjaciół, rodziny i współpracowników.
Komentarze