Partner serwisu
19 czerwca 2018

Nowa moc owoców od Lubelskiej

Kategoria: Alkohole

W czerwcu 2018 r. rodzina marki Lubelska powiększyła się o dwa nowe smaki bazujące na uwielbianych przez konsumentów owocach: gruszce i jeżynie. Tym samym portfolio marki składa się obecnie aż z 9 wariantów smakowych. Wraz z wprowadzeniem Gruszkówki i Jeżynówki na rynek zmieniło się także hasło przewodnie marki, które brzmi „Owoc ma moc!”. Nowe produkty są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Nowa moc owoców od Lubelskiej

Lubelska od lat regularnie wprowadza na rynek nowe warianty smakowe, czym zyskuje lojalność klientów i utrzymuje wysoką pozycję w segmencie mainstream. Produkty tej marki są także wielokrotnie nagradzane w krajowych i zagranicznych konkursach branżowych. W kategorii alkoholi smakowych to jeden z najczęściej wybieranych trunków przez młodych konsumentów, którzy już od czerwca 2018 mogą spróbować nowej Gruszkówki i Jeżynówki.

Nasze nowe propozycje smakowe – Gruszkówka i Jeżynówka - potęgują owocową moc w portfolio Lubelskiej, zachęcają do dalszego odkrywania soczystych połączeń smakowych oraz absolutnie wyznaczają trendy w tej kategorii. Wierzymy, że Jeżyna i Gruszka zdobędą szerokie uznanie konsumentów. - mówi Karolina Wróblewska Senior Brand Manager, Stock Polska.

Jedyna na rynku: Gruszkówka

Docenią ją ci, którzy pragną odkrywać na nowo to, co rodzime i dobrze znane. Tradycyjna królowa polskich sadów intensywnie dzieli się słodyczą oraz owocową mocą zarówno w shotach, na lodzie, jak i w drinkach.

Moc Jeżynówki

To idealna propozycja dla tych, którzy lubią przełamać słodycz lekkim posmakiem cierpkości. W upalne dni żaden owoc nie gasi pragnienia tak doskonale jak jeżyna – w shotach, na lodzie lub w bardziej złożonym towarzystwie.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ