Partner serwisu
03 września 2018

Serenada w nowej szacie

Kategoria: Aktualności

Konsumenci chcą znać pochodzenie produktu, widzieć go w okienku opakowania i znać kompetencje producenta. Wyniki przeprowadzonych przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek badań konsumenckich były iskrą do zmian. Zmieniły się opakowania i pojawiły nowości.

Serenada w nowej szacie

Nowe opakowania serów żółtych nadal są utrzymane w barwach Serenady tj. intensywnym żółtym kolorze z charakterystycznymi, eksponowanymi czarnymi dziurami, zawierają elementy, które dzisiaj są bardzo istotne dla konsumentów. Odpowiedzią na pytania konsumentów gdzie ser jest produkowany, jakie kompetencje ma mleczarnia jest pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery”, podkreślająca polskie pochodzenie produktów i długą tradycję firmy z Radzynia Podlaskiego. Ten specjalny znak został umieszczony na froncie opakowań Serenady.

W wyniku konsultacji i badań konsumenckich okazało się również, że chociaż Serenada jest najbardziej wyróżniającą się na półce marką żółtych serów, to klientom brakuje na opakowaniach takich elementów, jak zdjęcie produktu czy też propozycja jego podania. Dlatego na nowych opakowaniach Serenady można zobaczyć apetyczne plastry w aranżacji z ziołami.

Kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy na rynek sery żółte Serenada – pierwszą w Polsce markę sera żółtego, nie spodziewaliśmy się, że odniesie ona tak wielki sukces, a jej żółte opakowanie z charakterystycznymi czarnymi dziurami stanie się znakiem rozpoznawalnym naszej mleczarni. W związku z tym, że zawsze staramy się na bieżąco śledzić trendy w branży mleczarskiej, jak również sami te trendy kreować podjęliśmy decyzję o odświeżeniu szaty graficznej naszej sztandarowej marki Serenada – podkreśla Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Dodatkowo, poza rebrandingiem opakowań, na rynku pojawią się nowości, które mają trafić w gust tych miłośników sera, którzy lubią oryginalne połączenia smakowe. Będą to Salami w trzech odsłonach smakowych: pomidor i bazylia, czosnek i zioła oraz czarny pieprz i papryka chili. Ponadto konsumenci będą mogli spróbować Sera Mlecznego w plastrach.

Zależy nam na tym, aby stale zaskakiwać konsumentów i jestem przekonana, że ta zmiana spotka się z ich pozytywnym odbiorem – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR SM Spomlek.

Warto także dodać, że na nowych opakowaniach marki Serenady pojawiły się nowe, istotne dla konsumentów oznaczenia, informujące, że wszystkie sery są produkowane na bazie mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez GMO. Zmieniony został także tył opakowań plastrów, eksponujący komunikat o braku laktozy i konserwantów.

Mleczarnia Spomlek w portfolio Serenady ma najbardziej popularne sery żółte, m.in.: Radamer, Salami, Gouda, które od lat goszczą na stołach konsumentów w całej Polsce. Zastosowanie tradycyjnych receptur serowarskich oraz wysokiej jakości surowca z najlepszych polskich gospodarstw gwarantuje doskonałe walory smakowe i odżywcze produktów Serenada. Są one bogate w wapń, białko oraz wiele innych składników mineralnych.

Sytuacja na rynku żółtych serów jest dynamiczna. Od kilku lat, głównie za sprawą dyskontów,  bardzo zmieniła się struktura sprzedaży. Rośnie ilość sprzedaży serów konfekcjonowanych, głównie plastrów, kosztem serów w blokach. Dla Spółdzielczej Mleczarni Spomlek odświeżenie wizerunku Serenady to również pierwszy krok do zwiększenia udziału serów konfekcjonowanych na rynku.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ