Partner serwisu
07 listopada 2018

Žatecké Noviny ze srebrnym Effie!

Kategoria: Alkohole

Kampania piwa Žatecký Světlý Ležák otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards 2018. Kompleksowe działania marketingowe wokół wprowadzenia marki na rynek zostały nagrodzone w kategorii Launch/Relaunch.

Žatecké Noviny ze srebrnym Effie!

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku lipca 2017 r. Jury konkursu Effie oceniało całość działań marketingowych towarzszących wdrożeniu – począwszy od strategii poprzez opakowanie aż po komunikację.

- Wybraliśmy strategię opierającą się na identyfikacji źródeł wzrostu spoza głównego obszaru walki rynkowej, których potencjał pozwalał osiągnąć efekt skali i przede wszystkim wartość. Analizowaliśmy i wykorzystaliśmy trendy i insighty konsumenckie – mówi Anna Jatczak, brand manager marki Žatecký - Cieszymy się, że nasze podejście okazało się tak efektywne. Nie tylko osiągnęliśmy sukces rynkowy w krótkim czasie, ale także zostaliśmy docenieni przez jury najważniejszego konkursu marketingowego o znaczeniu międzynarodowym.
To ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszych działań. To również satysfakcja dlatego, że jest to największy launch w największej z kategorii FMCG od 2010.

Kampania Žatecké Noviny pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.” to m.in. 45-sekundowe spoty, które przenoszą widzów do społeczności Žateca. W tym małym, czeskim miasteczku, życie mieszkańców od pokoleń skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie ujmują radością życia i poczuciem humoru. W spotach prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu
i jej efekt - „wyborne piwo” Žatecký Světlý Ležák. Wdrożenie marki wspierały również materiały POS na poziomie sklepów.

Opakowanie piwa Žatecký Světlý Ležák stworzyła agencja Opus B. Za kreację spotów kampanii „Žatecké Noviny” odpowiada agencja Brainbox, a produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która wraz Semper Iratus, opracowała także stronę internetową. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ