Partner serwisu
17 grudnia 2018

Südzucker Polska S.A. otworzył drzwi swoich cukrowni

Kategoria: Aktualności

W ramach kampanii „Najlepsze jest blisko” Südzucker Polska S.A. zorganizował w swoich zakładach produkcyjnych Dni Otwartych Drzwi. Cukrownie zlokalizowane w Strzelinie, Świdnicy, Polskiej Cerekwi, Ropczycach oraz Strzyżowie odwiedziło blisko 1 000 osób, ale chętnych było zdecydowanie więcej. Osoby, którym udało się z bliska obejrzeć proces produkcji cukru, od transportu buraków aż po magazyn gotowego produktu były pod ogromnym wrażeniem. Firma zapowiedziała już kolejną edycję akcji w 2019 roku.

Südzucker Polska S.A. otworzył drzwi swoich cukrowni

Początek jesieni to wyjątkowy czas dla wszystkich cukrowni w Polsce. To właśnie w tym okresie startuje kampania cukrownicza, która trwa przez blisko sześć kolejnych miesięcy, podczas których zakłady produkcyjne pracują na pełnych obrotach, 24 godziny na dobę. Firma Südzucker Polska S.A. postanowiła wykorzystać szczyt sezonu w cukrowniach, aby pokazać zwiedzającym pracę swoich zakładów produkcyjnych od środka.

Podczas wydarzenia odwiedzający mogli zapoznać się z długą tradycją cukrownictwa w Polsce oraz z historią zakładów produkcyjnych znajdujących się w ich miejscowościach. Niektóre z nich mają już ponad 150 lat i są integralną częścią lokalnych społeczności. Następnie, po zapoznaniu się z teoretyczną stroną produkcji cukru, goście zobaczyli z bliska jaką drogę musi przebyć nasionko buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski. Zwiedzającym towarzyszyli doświadczeni przewodnicy, na co dzień pracujący w zakładach produkcyjnych firmy. Starali się oni zaspokoić ciekawość odwiedzających, cierpliwie odpowiadając na wszystkie pytania, nawet te najtrudniejsze i niespodziewanie zadawane przez najmłodszych uczestników wycieczki.

- Dni Otwartych Drzwi w naszych cukrowniach cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W każdej z lokalizacji dostępne miejsca zapełniły się niezwykle szybko, niemal natychmiast po ogłoszeniu zapisów. Odwiedziło nas bardzo dużo rodzin, dzieci, ale także osób starszych. Osoby te często pracowały wcześniej w cukrowniach, a teraz cieszyły się z możliwości zobaczenia, jakie zmiany zaszły w naszych fabrykach - były pod dużym wrażeniem wprowadzonych modernizacji - mówi Magdalena Budzyńska, Corporate Communication Manager w Südzucker Polska SA. - Goście zgodnie twierdzili, że możliwość oglądania tak dużego zakładu od wewnątrz to świetny pomysł – dodaje Magdalena Budzyńska.

Po zakończeniu zwiedzania najmłodsi mieli okazję wzięcia udziału w dodatkowych atrakcjach przygotowanych przez organizatorów. Czekały na nich efektowne pokazy doświadczeń naukowych z użyciem m.in. ciekłego azotu czy suchego lodu. Dzieci wzięły również udział w warsztatach, podczas których mogły samodzielnie przygotować cukierki o dowolnych kształtach.

Najlepsze jest blisko

W czasie trwania kampanii „Najlepsze jest blisko” Polacy odkrywają sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Za pośrednictwem kanałów społecznościowych marki poznają ludzi odpowiedzialnych za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych. To właśnie pracownicy firmy jako jej Ambasadorzy starają się przybliżyć konsumentom swoją pracę, opowiadając o codziennych obowiązkach. Symbolem kampanii stał się specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, który można znaleźć na opakowaniach Cukru Królewskiego wraz ze zdjęciami Ambasadorów oraz ciekawostkami i historiami związanymi z produkcją Cukru Królewskiego.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ