Partner serwisu
26 marca 2019

Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

Kategoria: Aktualności

Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter.

Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

Żelki Akuku! doskonale wpisują się w kontekst rodzinnego relaksu. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku marki, jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę.

Kampania sponsorska jest realizowana na stacjach Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych z pakietów TVN Kobieta i TVN Mux, m.in. Discovery Life, National Geographic, FOX Poland i TVN7. Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi programami kobiecymi i kinem familijnym.

Dodatkowo w 46 obiektach sieci Multikino marka Akuku! będzie promowana przez cały rok w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”. Marka zaplanowała także sampling produktowy na wybranych eventach, adresowanych do rodziców z dziećmi.

Billboard sponsorski wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Dom Mediowy Initative. Komunikację w sieci kin zaplanował i zrealizował Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ