16 kwietnia 2019

Budweiser stworzył boisko do piłki nożnej z 50 tys. plastikowych kubków na piwo

Kategoria: Aktualności

Marka Budweiser była globalnym sponsorem zeszłorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji. W związku z tym, brand postanowił zrobić porządek z plastikowymi kubkami, z których kibice pili piwo i wykorzystał je do stworzenia plastikowego boiska - podaje portal Nowy Marketing.

Budweiser stworzył boisko do piłki nożnej z 50 tys. plastikowych kubków na piwo

Niezwykłe boisko do piłki nożnej nosi nazwę ReCup i składa się z 50 tys. plastikowych kubków marki Budweiser, z których kibice pili piwo podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji.

Owe boisko jest nieco mniejsze niż to, na którym grają największe gwiazdy piłki nożnej, natomiast w zupełności wystarczy fanom tej dyscypliny sportowej, którzy w wolnym czasie będą mogli „pokopać” piłkę ze swoimi rówieśnikami.

Na tę chwilę na plastikowym boisku został rozegrany jeden mini mecz, w którym zagrał m.in. włoski piłkarz Marco Materazzi. Natomiast już niebawem boisko zostanie udostępnione mieszkańcom miasta Soczi.

źródło: nowymarketing.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ