Partner serwisu
25 czerwca 2019

„Żubr zaprasza na Podlasie” – trwa nowa, wyjątkowa kampania marki

Kategoria: Aktualności

Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Kultowa marka piwa prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.

W dotychczasowych kampaniach Żubr był głównym bohaterem spotów – nawet jeśli pojawiał się dopiero w finale, ratując z opresji leśne zwierzęta lub oddając się ulubionym zajęciom, to przykuwał uwagę majestatyczną postawą lub zabawną puentą. Tym razem jest inaczej. W spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wycofuje się ze sceny, stając się dyskretnym przewodnikiem i gospodarzem. Na plan pierwszy wysuwa się natomiast wspaniała podlaska przyroda, widziana oczami Króla Puszczy – zarówno leśne ostępy, jak i krajobrazy, gdzie wzrok sięga aż po horyzont. Wszystko po to, by jak najwięcej osób dostrzegło autentyczne piękno Podlasia.

- Żubr pochodzi z Podlasia, staramy się to podkreślać na każdym kroku. Wiele zawdzięczamy temu miejscu, stąd od lat czerpiemy inspirację i siłę. Nowy spot jest wyjątkowy, to swoisty hołd Żubra dla Podlasia – tłumaczy Kamil Zug, młodszy menedżer ds. zarządzania marką - Liczymy na to, że tak jak nasze piwo jest znane i lubiane w całym kraju, tak mieszkańcy pozostałych regionów Polski, zachęceni przez Żubra, zachwycą się Podlasiem i zapragną je odwiedzić.

30-sekundowy spot od początku czerwca można oglądać w telewizji, a także w VOD, na  profilu marki na Facebooku i kanale na YouTube. Wyprodukowało go Studio Filmowe OTO, autorem kreacji jest PZL, agencje Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda są odpowiedzialne za działania PR i digital, a dom mediowy Zenith zajął się planowaniem i zakupem mediów.

Wideo „Żubr zaprasza na Podlasie” jest uzupełnieniem działań, które marka prowadzi w Białymstoku i okolicach na rzecz lokalnych mieszkańców. W ubiegłym roku z okazji jubileuszu 250-lecia istnienia Browaru Dojlidy m.in. odmalowano tanki browaru, a w sklepach w całej Polsce pojawiła się limitowana edycja opakowań jubileuszowych Żubra. Również w 2018 r. została podpisana umowa z Białowieskim Parkiem Narodowym, na mocy której marka Żubr przez 3 kolejne lata będzie aktywnie wspierać podlaską dziką przyrodę. Co więcej, 15. czerwca br. na placu przed Teatrem Dramatycznym w Białymstoku odbyła się klimatyczna impreza plenerowa Urodziny Żubra. To już druga edycja jubileuszu Króla Puszczy, który  tłumnie odwiedzają mieszkańcy regionu. Wydarzeniu towarzyszyły m.in. wycieczki po browarze, na co dzień niedostępnym dla zwiedzających, warsztaty piwowarskie, strefy regionalnych specjałów i oprawa muzyczna na najwyższym poziomie, którą zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika. Niewątpliwą furorę zrobiła lokalna drużyna futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, która przybyła, aby wspólnie z Podlasianami i Królem Puszczy, świętować wejście do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego -  Polish Bowl. Całą uroczystość poprowadzili, urodzeni w Białymstoku, stand-uper Rafał Rutkowski oraz aktor Dariusz Szada-Borzyszkowski.

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji odwiedzić matecznika Króla Puszczy, doświadczyć gościnności jego mieszkańców i zachwycić się pięknem tutejszej przyrody, to właśnie trafiła się idealna okazja, aby to zmienić.

źródło: kp.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ