12 sierpnia 2019

TATUAŻ EDA SHEERANA Z HEINZ NA BUTELKACH KULTOWEGO KETCHUPU!

Kategoria: Aktualności

O ile nie żyjecie w strefie bez zasięgu sieci komórkowej oraz internetu, słyszeliście zapewne, że ED SHEERAN jest najwierniejszym fanem ketchupu Heinz. W tym roku do sklepów trafiła jego autorska linia ketchupu Heinz Edchup, a w telewizji pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił.

TATUAŻ EDA SHEERANA Z HEINZ NA BUTELKACH KULTOWEGO KETCHUPU!

Teraz światowa gwiazda i jego ukochana marka łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan z pewnością będzie chciał mieć w swojej kolekcji.

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika. Idealne połączenie!

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:

  • licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. Aukcja charytatywna odbędzie się w czwartek 15 sierpnia 2019 r. w godzinach 18.00-20.00 (BST). Zostaną wówczas zlicytowane trzy butelki.
  • udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza już dziś (12.08.2019) o 12.00 czasu londyńskiego (BST) na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz. Zgłaszając swój udział w losowaniu, fani mogą wpłacać dobrowolne datki, a zwycięzcy zostaną wylosowani spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do 23 sierpnia do 17.00 czasu londyńskiego (BST).

Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej wskazanej przez Eda (East Anglia’s Children’s Hospices, EACH) i przez markę Heinz (Rise Against Hunger).

Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.

Najważniejsze informacje:

  1. Cały dochód ze sprzedaży zostanie podzielony równo pomiędzy następujące organizacje charytatywne:
  2. Organizacja wskazana przez Eda: East Anglia’s Children’s Hospices (EACH)
  3. Organizacja wskazana przez markę Heinz: Rise Against Hunger https://www.riseagainsthunger.org/

Warunki losowania nagród

  • Zgłoszenia mogą nadsyłać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat
  • Określone kraje zostały wyłączone z losowania. Pełna lista krajów nieobjętych losowaniem znajduje się w warunkach losowania na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz
  • Wpłata darowizny nie stanowi warunku udziału ani wygranej w losowaniu. Wpłata darowizny nie zwiększa szansy na wygraną
źródło: newseria.pl
Tagi: ketchup, Heinz
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ