05 września 2019

Nowe, smakowe warianty marki Gancia

Kategoria: Aktualności

Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego, obecna na Półwyspie Apenińskim od blisko 170 lat. Marka jest nierozerwalną częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch, od lat łącząc bogatą tradycję z nowoczesnością. Kierując się filozofią marki - drink beauty - Gancia wprowadza na polski rynek dwa zupełnie nowe produkty o egzotycznych, odświeżających smakach liczi i grejpfruta.

Nowe, smakowe warianty marki Gancia

Kluczową rolę w historii marki Gancia, kształtowaniu się jej charakteru, a także produkcji i promocji jej win zawsze odgrywało piękno. Nawiązaniem do tej tradycji jest hasło „Drink beauty”, podkreślające wyjątkowy styl życia i sposób patrzenia na świat, jaki oferuje marka. Rozwijając to hasło i podkreślające jej czołowe wartości, Gancia wprowadza na polski rynek zupełnie nowe, innowacyjne warianty.

Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli. Gancia Sparkling Lychee zachwyca niecodziennym aromatem i słodyczą egzotycznych owoców liczi, zrównoważonymi naturalnym, ale intensywnym efektem musującym. Gancia Sparkling Grapefruit charakteryzuje się natomiast orzeźwiającym, kwaskowatym smakiem grejpfrutów, efektownie zestawionym z orzeźwiającym, winem musującym. Dzięki niskiej, 7-procentowej zawartości alkoholu, umiarkowanej słodyczy i orzeźwiającemu charakterowi, oba nowe warianty mogą być spożywane przy każdej okazji, bez względu na porę. Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, serwowane mocno schłodzone, stanowią idealny dodatek do deserów takich jak owocowe bezy, tarty i sałatki owocowe.

Gancia to włoska ikona z niemal 170-letnią historią. Marka, będąca prekursorem włoskich win musujących, od początku swojego istnienia związana jest z miasteczkiem Canelli, położonym w górzystym regionie Piemontu w północnych Włoszech. To właśnie z okolicznych wzgórz, okalających Canelli i Asti, pochodzą ręcznie wyselekcjonowane winogrona wykorzystywane w procesie produkcji win musujących Gancia. Ich niesamowity, ceniony od lat zarówno w słonecznej Italii jak i na całym świecie smak, jest zasługą połączenia dopracowanego w najmniejszych szczegółach, tradycyjnego procesu produkcyjnego ze współczesnym podejściem ekspertów marki. Emanacją tradycyjnej produkcji jest proces dojrzewania i leżakowania win Gancia w historycznych piwnicach House of Gancia w Canelli, wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Zgodnie z hasłem marki – „Drink beauty” -  marka wyraża wiele wymiarów piękna. To piękno tradycji marki Gancia, piękno produktu w wyjątkowym opakowaniu, piękno reklam marki, rozpoznawalnych i cenionych we włoskich domach od lat. To także piękno chwili, jaką przeżywamy, kiedy w gronie przyjaciół i bliskich delektujemy się smakiem wariantów marki Gancia. To wreszcie piękno samego wina, rozbłyskującego złotem, różem lub czerwienią, podkreśloną naturalną delikatnością bąbelków.

Wprowadzenie na rynek nowych wariantów marki Gancia wspierane będzie aktywnościami w mediach społecznościowych, aktywacjami konsumenckimi, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Oba smaki Gancia Sparkling Fruity będą dostępne w szerokiej dystrybucji od drugiej połowy września w butelkach o pojemności 750ml.

źródło: cedc.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ