02 grudnia 2019

CHIVAS Regal rusza z kampanią promocyjną w największych sieciach handlowych

Kategoria: Aktualności

Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem kampanii.

CHIVAS Regal rusza z kampanią promocyjną  w największych sieciach handlowych

W połowie października br. marka CHIVAS wraz z wyjątkowymi ambasadorami zainicjowała kampanię „Success is a blend”, w której podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo. Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarek Kuźniar to wyraziste osobowości, z których każda jest unikalną indywidualnością. Inspirują talentem, determinacją, pasją i empatią. Stanowią wyjątkową mieszankę cech każdego z osobna i jednocześnie całkowicie niepowtarzalny blend jako zespół. Kampania „Success is a blend” pokazuje ich historie inspirując do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”. Każdy z ambasadorów kampanii odzwierciedla wartości bliskie wybranemu wariantowi whisky.

Chivas 18YO przypisany jest Magdalenie Cieleckiej – aktywistce, inspiratorce i estetce. To blend aż 85 nut smakowych, idealnie zrównoważony i wyjątkowo gładka mieszanka smaków ciemnej czekolady z wielowarstwowymi aromatami suszonych owoców i maślanego toffi. Chivas XV sygnowane jest przez Macieja Musiała – perfekcjonistę, dżentelmena i marzyciela. Piętnastoletnia szkocka to mieszanka wyrafinowanych aromatów owocowych, otoczonych smakiem cukierków butterscotch i karmelkowych toffi, dopełnionych nutą wanilii. Odkrywca, opiniotwórca i erudyta Jarek Kuźniar, odzwierciedla charakter Chivas 12YO oraz Chivas Extra. Oba warianty wyróżnia głębokość i wyrafinowanie smaku, czerpane z najdoskonalszych tradycji whisky tworzonego przez braci Chivas.

W ramach kampanii promocyjnej, w 30 halach Carrefour przez cały listopad będą funkcjonowały specjalne bramy wejściowe „Success is a blend” do sekcji alkoholowych oraz naklejki podłogowe. Ponadto w do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w listopadzie i w grudniu w sieci Auchan, produkty marki CHIVAS będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.

Za opracowanie wizualne kampanii odpowiada IQ Marketing oraz DEDADI. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies. Zakup powierzchni handlowych koordynuje Wyborowa Pernod Ricard. Więcej informacji na www.Chivas.com

źródło: informacja prasowa
Tagi: Chivas
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ