Partner serwisu
16 grudnia 2019

TYM, którzy… Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

Kategoria: Aktualności

Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W kampanię włączyła się także AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids”, nagrywając dla Tymbarku świąteczną piosenkę.

TYM, którzy…  Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

Kampania outdoorowa

Przy drodze, którą jedziemy do pracy, obok sklepu, w którym robimy zakupy na śniadanie, w górach, na Śląsku czy na Kaszubach – Tymbark zachęca, by dać coś od siebie TYM, którzy są nam bliscy. Billboardy Tymbarku z dopasowanymi do danej sytuacji i miejsca hasłami zobaczymy w całej Polsce. Wśród nich wyróżniają się billboardy regionalne: na Kaszubach, w górach, na Śląsku. W lokalnej gwarze, nawiązując do znanych w danym miejscu powiedzeń – Tymbark zachęca by w Święta i nie tylko dzielić się dobrym słowem.

Wyjątkowa piosenka

Do bycia z bliskimi i wzajemnego obdarowywania się dobrem zachęca także AniKa Dąbrowska. Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” specjalnie dla Tymbarku nagrała świąteczną piosenkę i teledysk „Daj coś od siebie”. Tekst piosenki mówi o obdarowywaniu bliskim nie tylko od święta. Obok AniKi w klipie wystąpili także Adam Kubera i Mateusz Golicki, uczestnicy programu „The Voice Kids”. Świąteczny teledysk dostępny jest na kanale AniKi.

Daj coś od siebie

Hasło przewodnie świątecznej komunikacji Tymbarku powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną w postaci billboardów, reklamy telewizyjnej, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ