Partner serwisu
16 stycznia 2020

Zupy na pierwszym planie: Profi startuje z nową kampanią TV

Kategoria: Aktualności

W połowie stycznia firma Profi startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack. Spot reklamowy pojawi się zarówno przed, jak i po wybranych programach telewizyjnych w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznych.

Zupy na pierwszym planie: Profi startuje z nową kampanią TV

Nowa kampania telewizyjna firmy Profi to zarazem jej pierwsza kampania wspierająca kategorię zup, jak również przypomnienie się konsumentom po długim czasie nieobecności w mediach o tak szerokim zasięgu. Choć poprzednie kampanie nie obejmowały swym zasięgiem telewizji, Profi nie tylko stale utrzymuje pozycję lidera na rynku pasztetów, ale zdobyło ją również dla kategorii zup gotowych.

- Zupy gotowe Profi produkowane są od 15 lat, lecz mimo znakomitych wyników sprzedażowych świadomość produktu wśród konsumentów jest wciąż niewielka. Po zmianie szaty graficznej opakowań i ulepszeniu receptur, chcemy szczególnie podkreślić unikatowość naszych zup, inspirowanych tradycyjną, polską kuchnią. Nasze zupy wyróżniają się na rynku domowym smakiem oraz zawartością kawałków warzyw i mięsa, czym zyskują coraz większą popularność. Poprzez kampanię telewizyjną chcemy zwiększyć świadomość, że Profi, oprócz doskonale znanych wszystkim pasztetów, posiada w swoim asortymencie również smaczne zupy. Ponadto dzięki niej szybko zbudujemy oczekiwany zasięg oraz dotrzemy do szerokiego grona konsumentów – mówi Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Zupy gotowe Profi nie różnią się od tych, przygotowywanych w domowej kuchni. Każda spośród 17 propozycji pełna jest kawałków warzyw, mięsa, z dodatkiem makaronu lub ryżu, dzięki czemu stanowi pożywną porcję obiadową, którą wystarczy jedynie przelać do garnka i podgrzać.

Kampania reklamowa zaplanowana jest na pierwszy kwartał roku 2020. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Profi od 2017 r. - Koncept kreatywny kampanii podkreśla, że zupa zakupiona w foliowym opakowaniu praktycznie nie różni się od tej ugotowanej w domu. Odwołujemy się do bardzo czytelnych ikon, takich jak drewniana deska do krojenia, świeże warzywa ułożone w kształt domku czy tradycyjny kuchenny garnek, który przekształca się w opakowanie Profi – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Dodatkowym wsparciem dla kategorii zup będzie komunikacja poprzez kanały w mediach społecznościowych, działania PR, prowadzone przez agencję Sfera Group oraz promocja w punktach sprzedaży i współpraca z partnerami handlowymi.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ