Partner serwisu
22 kwietnia 2020

Bezpiecznie, pysznie i kropka

Kategoria: Aktualności

Rzeczywistość w ciągu ostatnich tygodni zmieniła nasze spojrzenie na życie i zweryfikowała codzienność. Dziś słowo bezpieczeństwo nabiera nowego znaczenia i bardziej niż kiedykolwiek czujemy jego potrzebę. Marka Serenada od lat stawia na jakość i bezpieczeństwo produktu, co przekazuje w swojej najnowszej kampanii reklamowej.

Bezpiecznie, pysznie i kropka

Ostatni miesiąc zmienił naszą codzienność, dotychczasowe nawyki, w tym również zakupowe. Kupujemy to, co konieczne, a zakupy chcemy zrobić szybko i bezpiecznie. Coraz częściej zakupy odbywają się w innych miejscach niż dotychczas. Konsumenci wybierają mniejsze sklepy, a producenci i dostawcy wychodzą naprzeciw tym nowym oczekiwaniom i wyzwaniom. Nie może im zabraknąć sera, jako produktu podstawowego do codziennych posiłków. Kluczowym zaś oczekiwaniem konsumentów jest świeżość, smak i bezpieczeństwo. Wartości, które dzisiaj nabrały jeszcze większego znaczenia. Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów Serenada podkreśla te walory w swoim nowym spocie reklamowy. Sery Serenada od zawsze pakowane są w higienicznej i bezpiecznej atmosferze ochronnej.

Nie można budować silnej, nowoczesnej firmy bez zapewnienia bezpiecznego produktu. Szczególnie w naszej branży jedno niedociągnięcie lub uszczerbek na bezpieczeństwie, może kosztować nas niezmiernie dużo, a może i „wszystko”.  Z tego powodu zawsze stawiamy na najwyższym miejscu bezpieczeństwo produktu i jakość , ponieważ dbałość o te dwa czynniki, bezpośrednio przekładają się na  bezpieczeństwo całej firmy i jej przyszłość

mówi Edward Bajo, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, producenta serów Serenada.


Najnowsza kampania reklamowa Serenady podkreśla bezpieczeństwo procesów produkcyjnych w mleczarni i dbałość o najwyższą jakość, jednocześnie nawiązując hasłem do charakterystycznych kropek wyróżniających markę serów żółtych Serenada.

Bezpieczeństwo produktu to również informacje umieszczone na opakowaniu. Wszystkie produkty muszą  posiadać oznakowanie zgodne z prawnymi wymaganiami, zawierać rzetelne informacje dotyczące terminu przydatności do spożycia, sposobu użycia, składników produktu z podaną funkcją technologiczną oraz ewentualną informacją o alergenach.
Kampania reklamowa będzie trwała przez trzy tygodnie zaczynając od 22 kwietnia. Obejmuje  media telewizyjne oraz internet. Spot reklamowy będzie emitowany na kanałach TVN, Polsat i TVP.


Dodatkowo na stronie  oraz na profilu facebook Serenady pojawią się odnośniki do e-sklepów, w których można kupić ser Serenada on-line.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ