Partner serwisu
20 maja 2020

Żywiec Zdrój z całkowicie nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej w kampanii „Zrównoważona przez naturę”.

Kategoria: Aktualności

18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi  klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu OOH oraz PR i influencer marketingu.

Żywiec Zdrój z całkowicie nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej w kampanii „Zrównoważona przez naturę”.

„W kampanii „Zrównoważona przez naturę” zależało nam na podkreśleniu tych elementów, które decydują
o wyjątkowości naszej wody. Przenieśliśmy konsumentów do nietkniętej przez człowieka żywieckiej przyrody, gdzie to właśnie natura o wszystkim decyduje. Co więcej, nowa kreacja telewizyjna przygotowana została w 100% z materiałów z recyklingu – do jej realizacji zdecydowaliśmy się wykorzystać wyłącznie dostępne już materiały, zamiast tworzyć nowe. Dzięki temu ograniczyliśmy nasz ślad węglowy przy tej produkcji praktycznie do zera” – mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.


Nowa odsłona Żywiec Zdrój to również nowa identyfikacja wizualna – marka zyskała nowe logo, jeszcze mocniej podkreślające jej górskie pochodzenie. Na pierwszym planie znalazła się dzika natura odwzorowująca górski krajobraz Żywiecczyzny. Woda niegazowana Żywiec Zdrój zamknięta została w nowoczesnej butelce, zaprojektowanej tak, aby zwiększyć komfort użytkowania. Butelka zyskała charakterystyczne wcięcia, które dodają jej dynamicznego wyglądu i ułatwią konsumentom jej trzymanie. Na etykiecie, oprócz nowego logo marki, znajdują się również dodatkowe informacje związane z unikalnymi cechami produktu, takimi jak pochodzenie, stopień mineralizacji, smak czy kwestie związane z dbaniem o naturę.


Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD – oraz na kanale YouTube, a także w mediach społecznościowych i w aplikacjach mobilnych.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ