Partner serwisu
07 lipca 2020

LECH PREMIUM ZAPOWIADA PROJEKT LECH MUSIC FESTIWALE INACZEJ

Kategoria: Aktualności

W tym roku Lechendy powracają̨ na festiwale w zupełnie innym stylu! Lech Premium z myślą̨ o wszystkich festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, łączy siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i nadaje rytm tegorocznym wakacjom. Efektem wspólnych działań́ jest aktywacja Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowana z czołowymi, polskimi artystami sceny muzycznej.

 

LECH PREMIUM ZAPOWIADA PROJEKT LECH MUSIC FESTIWALE INACZEJ

Kiedy lato zapowiada się nadzwyczaj spokojnie, a festiwale na świeżym powietrzu pozostają jedynie w strefie marzeń Polaków, Lech Premium wychodzi naprzeciw oczekiwaniom festiwalowiczów i podtrzymuje wśród nich muzyczne emocje. Marka, wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje nietypowy projekt czerpiący z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe działania realizowane pod hasłem Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choć́ festiwale w tym roku przyjmą inną formę lub w ogóle nie odbędą się, to nadal będą̨ im towarzyszyć́ takie emocje jak kiedyś.


10 artystów, 5 nowych aranżacji i 1 winylowa płyta - to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnień i przeżycie zupełnie na nowo muzycznych uniesień. W końcu miłośnicy festiwali przekonają się, że niezależnie od sytuacji, klimat letnich koncertów można poczuć wszędzie, nie tylko w tłumie pod sama sceną! W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyści postanowili odnieść się do kultowych kawałków rodzimych raperów w zupełnie innym stylu. Aby dostarczyć mocnych muzycznych wrażeń, artyści wzięli na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji. Przeplatając zróżnicowane style muzyczne, niektórzy z wokalistów postawili na popowe i alternatywne aranżacje hiphopowych kawałków, podczas kiedy inni sięgnęli do korzeni funku i rocka, aby połączyć ze sobą dwa, z pozoru tak odmienne światy.
Pierwszą reinterpretację jednego z klasyków poznamy już 20. lipca. To właśnie tego dnia ujrzy światło dzienne premierowy singiel wraz z klipem video, zrealizowanym wspólnie z artystą zaangażowanym w projekt. Kto nim będzie? Tego dowiemy się wraz z publikacją utworu w sieci! Pozostałe single i teledyski będą publikowane w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii i na www.lech.pl aż do połowy sierpnia.


Jednak to nie koniec niespodzianek! Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.


Dźwięki płynące z gramofonu pozwolą przypomnieć niezwykłą energię bijącą ze sceny, a jeśli w te wakacje będziemy mogli spotkać się pod nią ponownie, Lech nie zapomni, by dobrze to uczcić i zorganizuje wyjątkowy koncert! Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce na stronie www.lech.pl.


Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ