Partner serwisu
12 sierpnia 2020

HEINZ YELLOW MUSTARD – KOLEJNY PRODUKT Z PORTFOLIO MARKI

Kategoria: Aktualności

Marka Heinz przedstawia kolejny produkt ze swojego portfolio – Heinz Yellow Mustard – prawdziwą amerykańską musztardę, rodem z  Nowego Jorku. Wprowadzając jej dwie odmiany, producent poszerza swoją gamę produktów, powszechnie dostępnych w polskich sklepach.

HEINZ YELLOW MUSTARD  – KOLEJNY PRODUKT Z PORTFOLIO MARKI

Musztarda jest jednym z najpopularniejszych sosów na świecie – przez lata powstawało wiele jej rodzajów zależnych od wykorzystywanych ziaren gorczycy, stopnia ich zmielenia czy dodatkowych przypraw. Jedną z najbardziej znanych na świecie jest musztarda amerykańska, która wyróżnia się przede wszystkim wyrazistym żółtym kolorem, powstałym dzięki połączeniu białych ziaren gorczycy oraz kurkumy, lecz także kremową konsystencją oraz łagodnym, lekko słodkawym smakiem.

W portfolio marki Heinz, amerykańskiego eksperta od sosów ze 150-letnią tradycją, nie mogło zabraknąć amerykańskiej musztardy! Heinz Yellow Mustard „New York DELI STYLE” jest dostępna w dwóch wariantach smakowych: klasycznym oraz miodowym. Oprócz intensywnie żółtym kolorem, charakterystycznym dla tego rodzaju musztardy, produkt wyróżni się na sklepowych półkach także swoim opakowaniem – obok tradycyjnych, szklanych słoiczków pojawi się typowa dla marki, wygodna nietłukąca się butelka, stojąca korkiem do dołu. Dzięki temu doskonale sprawdzi się na grillu czy przy ognisku, gdzie można ją z łatwością wycisnąć i nałożyć bez pomocy łyżeczki.

Produkt nie zawiera sztucznych dodatków w postaci konserwantów, wzmacniaczy smaków, barwników czy aromatów.

Heinz Yellow Mustard jest już dostępna w szerokiej sprzedaży w Polsce, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.

 

źródło: informacja prasowa
Tagi: musztarda
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ