Partner serwisu
01 września 2020

Nowy Lewiatan w Nysie

Kategoria: Aktualności

PSH Lewiatan nie zwalnia tempa i kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję.  Od początku roku Sieć zwiększyła liczbę nowych sklepów o 92 lokalizacje. W ostatnich tygodniach odbyło się uroczyste otwarcie kolejnej placówki pod szyldem Lewiatana w Nysie. Dla mieszkańców oznacza to możliwość skorzystania z oferty produktów od lokalnych dostawców, bogatego asortymentu marki własnej Lewiatan, a także szerokiej oferty stoisk z artykułami świeżymi.

Nowy Lewiatan w Nysie

Nowo otwarty sklep w Nysie został kompleksowo przystosowany do standardów Sieci. Placówka o powierzchni blisko 500 m2 oferuje klientom pełną ofertę asortymentową Lewiatana. Wśród nich znajduje się 11.000 znanych i zaufanych produktów, spośród których 400 pozycji należy do asortymentu marki własnej Sieci.  Co ważne w ofercie sklepu klienci znajdą przede wszystkim bardzo szeroki wybór produktów świeżych, jak owoce, warzywa, nabiał, wędliny i pieczywo. Wiele z nich pochodzi od lokalnych dostawców, jak m.in: pieczywo oraz wyroby cukiernicze produkcji „Sieprawski Otmuchów”, „Stencel Radzikowice” Piekarnia „Szotek”, wyroby garmażeryjne „Kawiso”, słodycze „Wacuś”, a także mięsa wypiekane we własnym piecu. Lokalność, która wpisuje się w uruchomioną na początku sierpnia kampanię „Wybieram lokalne” z pewnością spotka się z uznaniem okolicznych klientów.  

– Pierwsze kroki w branży handlowej stawialiśmy w latach 90., a z PSH Lewiatan rozwijamy nasz biznes już od ponad 20 lat. Cieszymy się, że z sukcesem uruchomiliśmy kolejną placówkę pod tym szyldem w Nysie przy ul. Orzeszkowej. Nowo otwarty sklep niesie za sobą szereg korzyści dla okolicznych klientów, którzy zyskali dostęp do bogatej oferty lokalnych produktów, jak wypiekane na miejscu mięsa i wyroby garmażeryjne z otmuchowskiej restauracji „Pod Zamkiem”. Chcemy, aby nowo otwarty Lewiatan był bliskim i dobrym sąsiadem lokalnej społeczności - komentują Wiktoria Mrozińska i Mirosław Mroziński, właściciele sklepu w Nysie.

Ekspansja – kluczowy punkt strategii PSH Lewiatan
Rozwój sieci to jeden z priorytetów w strategii Lewiatana. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do Sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem Lewiatana. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów - od mniejszych powierzchni po duże supermarkety. Od początku tego roku Sieć zwiększyła się o 92 nowe sklepy. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze kilkudziesięciu placówek.

 

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ