Partner serwisu
09 kwietnia 2021

„SONKO Uśmiecha Ci dzień” - nowa kampania SONKO

Kategoria: Aktualności

Polska firma SONKO - znany i ceniony producent popularnych wafli ryżowych, ryżu, kasz, czy napojów roślinnych – wykonała ważny krok. Po 30 latach obecności na rynku, marka postanowiła zaistnieć na nim jeszcze mocniej, startując z mocną, szeroko zasięgową kampanią wizerunkową pod hasłem „SONKO uśmiecha Ci dzień”.

„SONKO Uśmiecha Ci dzień” - nowa kampania SONKO

Od początku istnienia firma SONKO przywiązywała ogromną wagę do jakości produktów oraz ich wartości odżywczych. Zdrowa żywność tworzy DNA marki. Naturalną konsekwencją odpowiedzialnej, opartej o wysokie standardy produkcji jest zachęcanie konsumentów do zmiany nawyków żywieniowych. Realizacji tego celu ma służyć m.in. nowa kampania pod hasłem „SONKO uśmiecha Ci dzień”, która ruszyła z początkiem kwietnia.


Kampania pokazuje, jak z pomocą produktów SONKO można w łatwy sposób urozmaicić i wzbogacić dietę o każdej porze dnia. Na portfolio brandu składa się bowiem cały wachlarz produktów, które wystarczy dopasować do śniadania, obiadu, lub kolacji. Czy będą to lekkie i pożywne przekąski, jak wafle ryżowe, czy sycące i zdrowe kasze oraz ryże, czy też napoje roślinne lub lekkie pieczywo, z pewnością dostarczą organizmowi wielu wartościowych składników.


W ramach nowej, spójnej strategii komunikacji „SONKO Uśmiecha Ci dzień” pragniemy przybliżyć konsumentom nowe oblicze oraz wartości SONKO. Chcemy pokazać wszystkim smakoszom, że jest to marka przyjazna, naturalna, ale też bardziej nowoczesna, która podąża za młodszym konsumentem. SONKO po prostu ułatwia życie i dodaje optymizmu.  – komentuje Anna Rieger, Brand Manager SONKO.

Produkty marki SONKO łączą w sobie dwie niezaprzeczalnie pozytywne cechy: smak i wartości odżywcze. Płatki owsiane, napoje roślinne, wafle ryżowe, pieczywo lekkie, ryże i kasze nie tylko zaspokajają gusta najbardziej wymagających konsumentów, ale dodatkowo zapewniają poczucie lekkości. Trafiają zarówno do tych, którzy świetnie czują się w kuchni i lubią gotować, jak i do tych, którzy wolą sięgać po gotowe, ale zdrowe przekąski. Słowem, SONKO odpowiada na potrzeby wszystkich, którzy chcą prowadzić zdrowy styl życia i odżywiać się świadomie.


- Pragniemy, żeby ryż i kasze znalazły stałe, ważne miejsce w menu Polaków. Ponadto, chcemy, aby pieczywo chrupkie i wafle ryżowe, były postrzegane nie tylko jako zdrowsze zamienniki przekąsek, ale także jako alternatywa do tradycyjnego śniadania czy kolacji – dodaje Anna Rieger.


Kampania została wsparta pełnym pozytywnej energii spotem reklamowym, który emitowany jest od 3 kwietnia br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz w serwisach VOD. Zaplanowano również wykorzystanie billboardów sponsorskich dedykowanych czterem grupom produktowym. Elementami kampanii „SONKO Uśmiecha Ci Dzień” będą także działania digital, które obejmują kampanię zakupioną w modelu programatycznym (formaty statyczne i wideo) oraz kampanię contentową na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Wykorzystano również cztery 6-sekundowe niepomijalne reklamy Bumper Ads dopasowane do wybranych grup docelowych i asortymentowych.


Zaplanowano również działania w mediach społecznych, czy Influencer Marketing skierowane przede wszystkim do młodszych konsumentów oraz liczne materiały POS wspierające markę w punkcie sprzedaży.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ